![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on ongelma jälkeen yrittänyt System Recovery minun HP Pavilion 410, joka on noin 7 vuotta vanha (käynnissä XP home). Vaikuttaa siltä, että saantoarvot (joka osio Hard Drive) on vioittunut. Recovery-CD-levyjä ei ole enää saatavilla muodossa HP tai 3. osapuolen yhtiö suositteli HP: n verkkosivuilla. Voinko saada niitä missä? Jos ei ole mahdollista korvata? Olen hyödyntämistä CD-levyt HP: n kannettava tietokone samanlaisia iän ja spec (hieman uudempi)-se olisi syytä yrittää käyttää niitä tai Teen ongelma huonompi? Kone ei toimi lainkaan-saan Windows näytössä sitten yksi sanonta "windows ei käynnistynyt oikein viimeisen kerran", joka sitten lähettää minulle kierroksella piireissä kumpi vaihtoehdoista otan. I'd olla kiitollinen kaikista neuvoista. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Toinen vaihtoehto olisi ostaa XP (tai Vista tätä asiaa). Joudut maksamaan, vaan se on investointi lajittelee. Recovery-CD: t on yleensä sovitettu erityisesti malleja / merkkejä.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Keskeytetty IBM System Recovery, ikkunat tiedostoja vioittunut | olsureshot | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 22. Jan 2009 01:29 |
| Corrupted Bios? Help! | waxtodonte15 | CPUs, Emolevyt & RAM | 6 | 23. lokakuu 2008 01:03 |
| Trouble Active Partition Recovery (MBR tai väliseinäjärjestelmiä palauttaa?) | Aå | Drives & Removable Media | 4 | 3. Sep 2008 11:13 |
| Partition ongelma, ikkunat tapana osio | ashaiba | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 21. Maaliskuu 2008 23:46 |
| Miten luodaan hyödyntämistä osio? | RobertCraig | General Software Chat | 1 | 17th Jan 2008 17:57 |
| Thread Tools | |
| |