mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

HP Pavilion beschadigd Recovery partitie-cds Verkrijgbaar?

Reply

Thread Tools
Old 7 jun 2009, 11:22
Nieuw Lid Fractie

Default HP Pavilion beschadigd Recovery partitie-cds Verkrijgbaar?

Ik heb een probleem na een poging tot herstel systeem op mijn HP Pavilion 410, dat is ongeveer 7 jaar oud (het draaien van XP Home). Het lijkt erop dat het herstel van gegevens (op een partitie op de harde schijf) is beschadigd. Recovery cd's zijn niet langer beschikbaar vorm van HP of van de 3rd party bedrijf aanbevolen op de HP website. Kan ik ze ergens? Zo niet, is er een mogelijk alternatief? Ik heb herstel-cd's voor een HP laptop van vergelijkbare leeftijd en spec (een beetje nieuwer)-zou het proberen waard om ze te gebruiken, of zou ik het probleem nog erger?

De machine werkt niet bij alle krijg ik de Windows-scherm, dan is het een gezegde 'Windows niet starten recht laatste tijd', die stuurt me door in kringen van welke opties ik.

Ik zou dankbaar zijn voor een advies.
Old 7 jun 2009, 11:34
Administrator Group

Default HP Pavilion beschadigd Recovery partitie-cds Verkrijgbaar?

Een alternatief zou zijn te kopen XP (of Vista voor die stof). Kost je maar het is een investering van soorten. Recovery cd's vaak worden gekoppeld aan bepaalde modellen / merken.

http://www.dabs.com/products/microso...310-4294963789

http://www.dabs.com/products/microso...310-4294963789

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Onderbroken IBM System Recovery, Windows bestanden beschadigd olsureshot Windows besturingssystemen 3 22 Jan 2009 01:29
Beschadigde BIOS? Help! waxtodonte15 CPUs, Moederborden & RAM 6 23 okt 2008 01:03
Problemen met Active Partition Recovery (MBR of partitie herstellen?) MJM Drives & Removable Media 4 3e Sep 2008 11:13
Partitie probleem, ramen wont partitie ashaiba Windows besturingssystemen 5 21 mrt 2008 23:46
Hoe maak ik een recovery partitie? RobertCraig Algemene programmatuurnoot Chat 1 17 Jan 2008 17:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.