mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

HP Pavilion dv2000 Uventet system dvale

Reply

Thread Tools
Old 24. maj 2009, 03:35
Ny Medlem Gruppen

Hi All,

Jeg har et mærkeligt problem. Mit system shutsdown uventet. Når jeg shutdown, sker der følgende:

1. Systemet går tomt.
2. Der slukkes for strømmen.
3. På tænder, "Windows Genoptag" skærmen kommer, og jeg er omdirigeret til login-skærm og én gang er logget ind kan jeg se alle mine ansøgninger - ligesom dvale.

Dette problem er begyndt indtræffer gentagne gange nu. Kunne nogen venligst hjælpe? Jeg var efter den anden tråd Vista uventet nedlukning og her er de vedhæftede filer for de tre filer - AIDA32, CoreTemp og Process Explorer.

Jeg kan ikke spille spil. Kunne nogen venligst fortælle mig årsagen til det? Så sent som i går jeg har formateret hele min laptop tænkning, der kan løse problemet kun at imødegå de shutdown igen uventet 3 gange indtil nu: mad:

Jeg har Vista Home Premium. Lad mig vide, om alle andre oplysninger er nødvendige for at blive leveret. En mere tilslutningskrav til følge.

Hilsen,
Karthik
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.