vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

HP Pavilion dv2000 Odottamaton järjestelmän talviuni

Reply

Thread Tools
Old 24. päivästä toukokuuta 2009, 03:35
Uusi Jäsen

Default HP Pavilion dv2000 Odottamaton järjestelmän talviuni

Hi All,

Minulla on outo ongelma. Oma järjestelmä shutsdown odottamatta. Kun shutdown, tämä on se, mitä tapahtuu:

1. Järjestelmä menee tyhjäksi.
2. Virta pois päältä.
3. Käytössä virtaa päälle, "Windows Jatka"-näyttö tulee ja olen ohjataan kirjautumisnäytössä ja kerran kirjautunut Näen kaikki sovellukset - kuten lepotilaan.

Tämä ongelma on aloittanut esiintyy toistuvasti nyt. Voisiko joku ystävällisesti auttaa? Olin jälkeen muiden säikeen Vista odottamaton sammutus ja tässä ovat kiinnityspisteiltä kolmen kuvat - AIDA32, CoreTemp ja Process Explorerista.

En pelaa pelejä. Voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle sen syy? Vielä eilen minulla on alustettu minun koko kannettava tietokone ajattelu, joka saattaa ratkaista ongelman vain kasvot sammutusprosessin uudelleen odottamatta 3 kertaa niin paljon: mad:

Minulla on Vista Home Premium. Kerrothan, jos kaikki muut tiedot on toimitettava. Vielä yksi liitetiedosto seurata.

Terveisin,
Karthik
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Windows Vista Home SP1 - lepotilasta Ongelma! hitman0042 Windows-käyttöjärjestelmät 6 4th Jun 2009 03:49
Kannettava tietokone sammuu automaattisesti lepotilasta hitman0042 Windows-käyttöjärjestelmät 2 14. Joulukuu 2008 15:18
Virhe, joka pitää popping ja aiheuttaa odottamattomat seisokit (Vista) hotfart Windows-käyttöjärjestelmät 4 17th Jan 2008 14:56
Safe sammuttaa HDD, kun kannettava tietokone on lepotilassa? TRUEfrancesca Drives & Removable Media 9 13th Jan 2008 03:56
HP Pavilion DV2000 Upgrade Graphics Card? penguin92 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 5 23. Joulukuu 2007 09:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.