mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

HP Pavilion dv2000 Uventet system vinterdvale

Reply

Thread Tools
Old 24 mai 2009, 03:35
New Member Group

Hei Alle,

Jeg har et merkelig problem. Systemet mitt shutsdown uventet. Når jeg stansen, vil følgende skje:

1. Systemet går tomt.
2. Strømmen går av.
3. På slått på, "Windows Resume" skjerm kommer og jeg omdirigert til påloggingsskjermbildet og gang logget inn jeg kan se alle mine programmer - akkurat som vinterdvale.

Dette problemet har startet som forekommer flere ganger nå. Kunne noen behage hjelpe? Jeg var etter den andre tråden Vista uventet revisjonsstans og her er de vedlegg for de tre filer - AIDA32, CoreTemp og Process Explorer.

Jeg kan ikke spille spill. Kunne noen vennligst fortelle meg årsaken til det? Bare igår jeg har formatert hele mitt laptop tenkning som kan løse problemet bare å møte avslutningsprosessen igjen uventet 3 ganger så langt: sint:

Jeg har Vista Home Premium. Gi meg beskjed hvis noen annen informasjon er nødvendig for å bli levert. Ett vedlegg til følge.

Hilsen,
Karthik
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.