![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Alla, Jag har ett konstigt problem. Mitt system shutsdown oväntat. När jag stängning, detta är vad som händer: 1. Systemet går tomma. 2. Strömmen stängs av. 3. Den driver på, "Windows Resume" skärm kommer och jag är hänvisad till inloggningssidan och en gång loggat in ser jag alla mina program - precis som i dvala. Detta problem har startat inträffat flera gånger nu. Kan någon snälla hjälpa mig? Jag var efter den andra tråden Vista oväntad avstängning och här är de bilagor för tre filer - AIDA32, CoreTemp och Process Explorer. Jag kan inte spela spel. Kan någon tala om för mig orsaken till det? Så sent som i går jag har formaterat min laptop tänkande som kan lösa problemet bara för att möta de shutdown igen oväntat 3 gånger hittills: mad: Jag har Vista Home Premium. Hör av dig om någon annan information som behövs skall lämnas. En bifogad fil att följa. Hälsningar, Karthik |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Windows Vista Home SP1 - Hibernation Problem! | hitman0042 | Windows-operativsystem | 6 | 4 juni 2009 03:49 |
| Laptop släcks automatiskt efter viloläge | hitman0042 | Windows-operativsystem | 2 | 14 december 2008 15:18 |
| Fel som håller poppar upp och orsakar oväntade stopp (Vista) | hotfart | Windows-operativsystem | 4 | 17 januari 2008 14:56 |
| Säker att stänga av hårddisken när den bärbara datorn är i viloläge? | TRUEfrancesca | Drives & Removable Media | 9 | 13 januari 2008 03:56 |
| HP Pavilion DV2000 Uppgradera grafikkort? | penguin92 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 5 | 23 december 2007 09:22 |
| Thread Tools | |
| |