mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

HQ og DR nettsteder med AD login

Reply

Thread Tools
Old 21 mai 2009, 20:02
New Member Group

Default HQ og DR nettsteder med AD login

Har 2 DC på HQ området. Alle FSMO roller på en av 2. Subnet har definert.

Ha en DR-område med en DC. Subnet har også blitt definert.

Nå har vi lagt merke til at LDAP søk blir sendt til DR sted. så hvis vi slår av DC der brukerne kan ikke logge på

Hva jeg savner her? Hva bør oppsett?

thx
J
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Jeg kan ikke Login ... (Verst Problem Helt) Hexzar Windows-operativsystemer 1 10 januar 2008 14:04
Tastatur og Login Fault danalty31 General Hardware Chat 6 19 desember 2007 18:50
Jeg trenger hjelp. Jeg har glemt påloggingsinformasjonen og pass. thebomb Web Design, hosting & SEO 1 14 desember 2007 23:31
Adultsingles365 - Logg inn ShazJ Nettlesere & FTP Clients 3 30 august 2007 08:34
Kan du logger To PCer på samme IP-adresse på Game Sites XP-bruker PC & Console Gaming 2 31 juli 2007 09:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.