mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

HQ och DR webbplatser med AD inloggning

Reply

Thread Tools
Old 21 maj 2009, 20:02
New Member Group

Default HQ och DR webbplatser med AD inloggning

Har 2 DC på HQ webbplats. Alla FSMO rollerna på någon av de 2. Subnet har definierats.

Har en DR-site med en DC. Subnet har också definieras.

Nu märker vi att ldap förfrågningar skickas till DR plats. så om vi stänger av DC på den platsen, användare kan inte logga in

Vad jag saknar här? Vad bör setup?

thx
J
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Jag kan inte logga in ... (Värsta problemet Ända) Hexzar Windows-operativsystem 1 10 januari 2008 14:04
Tangentbord och inloggning Felanmälan danalty31 General Hardware Chat 6 19 december 2007 18:50
Jag behöver hjälp. Jag har glömt min inloggning och pass. thebomb Web Design, Hosting & SEO 1 14 december 2007 23:31
Adultsingles365 - Login ShazJ Webbläsare & FTP Klienter 3 30 august 2007 08:34
Kan Du Login Två datorer på samma IP-adress på Game Sites XP användare PC & Console Gaming 2 31 juli 2007 09:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.