![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| En ole hauskaa asennat Vistan uusi tietokone. En kosketa mitään BIOS-asetuksia. Asenna ohjelma tunnustaa oma laitteisto, mutta sanoi, että se oli 698.6 GB, joka on hieman liian pieni. Oli varoitus, joka sanoi: "Tämä tietokoneen laitteisto ei ehkä tue käynnistämistä tämän kiintolevylle. Varmista, että levyn ohjain on käytössä tietokoneen BIOS-valikosta". I sivuuttaa tämän viestin ja olen napsauttanut tätä kohde luettelosta, joka osoitti, minun kiintolevylle. On vähän kuvake painikkeet alareunassa ikkuna. Harvat ovat käytössä. Joka on käytössä on yksi, joka osoitti, että "uusi"-vaihtoehto. I napsauttaneet, ja virheen näytti: "Failed to luoda uusi osio valitun käyttää tilaa. [Virhe: 0x80042453]". Joten arvata "uusi" ei ole vaihtoehto napsauttamalla. Menin BIOS-asetukset. On kaksi asiaa, joita ilman en huomannut muuttaa. Yksi oli SATA AHC MODE josta olen siirtynyt [AHCI]. Toinen oli "SATA PORT 0-1 Native Mode", jonka olen siirtynyt [ENABLED]. Sitten juoksin kautta Vistan asennusohjelma uudelleen. Tällä kertaa, kun sain näytön omalle kovalevylle, luettelo laatikko oli tyhjä. Se ei tunnista, että minulla edes oli kiintolevylle. Ehkä se tarvitsee kuljettajan. Minulla on Western Digital Caviar SE16 WD7500AAKS 750GB 7200 RPM 16MB Cache SATA 3.0Gb / s Hard Drive Tämä on mitä tulee Länsi Digital: n Internet-sivusto: ![]() Latasin muutama zip-tiedostot, ajattelin olivat oleellinen. Mutta yksikään Readme tiedostoja mainittu Vista. Onko XP-ohjaimet sama kuin VISTA? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun ei tarvitse HD ajurit asentaa Vista.
| |||
| |||
| Quote:
Tässä on mitä olen: Intel Core 2 Duo E4600 2,4 GHz LGA 775 65W-prosessori Gigabyte GA-P35-DS3L ATX Kaikki Kiinteät Diode Intel Emolevy CORSAIR 2GB (2 x 1 Gt) DDR2 1066 (PC2 8500) Dual Channel Kit Desktop Memory Western Digital Caviar SE16 750GB 3.5 "SATA 3.0Gb / s Hard Drive EVGA GeForce 8800GTS 320-P2-N811-AR Näytönohjain ASUS 20X DVD ± R, DVD Burner kanssa LightScribe Black SATA Malli drw-2014L1T Microsoft Windows Vista 64-Bit Business for System Builders Single Pack DVD Antec True Power Trio TP3-650 650W virtalähde, jossa on kolme 12V Kiskot Antec Nine Hundred Black Computer Case With Side Panel Window Nyt olen ottaa vähän ongelma asennus ja käyttöjärjestelmän. Saan siihen pisteeseen, jossa asennus kysyy minulta, jos haluan asentaa Windows. On olemassa vain yksi vaihtoehto ja olen iloinen siitä, että asennus ohjelma tunnistaa sen. I valitse se. Sitten valitse "Lataa Driver" ja siirryn menettelyä, jossa asennusohjelma etsii CD-tai DVD-levylle, jotka annan. Minulla on kolme vaihtoehtoa. Näköala CD intself ei ole kuljettajaa. Minulla on DVD, että olen tehnyt itselleni, että on asemia, että olen ladata Western Digital n verkkosivuilla. Tämä ei toimi. The Vistal asennusohjelma sanoo, että tämä DVD ei sisällä asianmukaista kuljettajaa. Minulla on CD, joka tuli emolevyn, joka on kuljettajien sitä. Dokumentaatio, joka tulee emolevyn sanoo, että minun pitäisi ensin asentaa käyttöjärjestelmä, ennen kuin voin asentaa ajurit anyway. Mutta yritän tämän, ja se ei toimi hyvin. Ja niin olen juuttunut klo kohtaan asennus Vista, jossa se pyytää minua kuljettajien omalle kovalevylle ja mikään cd / dvd: n olen yrittänyt ovat oikeita. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko sinulla levykeasema tässä järjestelmässä? tai voit kytkeä itsellesi väliaikaisesti? ... jos niin kokeile laittaa ohjaimet levyke.
Jos ei toimi, voi olla helpompi käyttää vlite ja luoda integroitu Vistan levy kuljettajien slipstreamed. PS Otan se olet yrittänyt asentamista ilman valinnalla voi ladata Driver, kuten Vista ei ole paljon inbuilt SATA-ajurit .... eli en tarvitse joko minun viime laatikot tai kannettavassa tietokoneessa. My System: Etusivu Rakenna
|
|
| |||
| |||
| Quote:
Ongelmana on, että kun teen tämän, ohjelma skannaa levyn asianmukaiset laitteet ja tulee takaisin ja sanoo, että se ei löytänyt mitään. Yritin DVD, että olen ilmaissut itseäni sisältävät asemia Länsi Digital n verkkosivuilla, ja että ei toimi. Olen yrittänyt cd joka tuli emolevyn ja että ei ole työtä joko. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En ole lukenut koko tarinan, mutta kuorman kuljettaja ei ole mitään tekemistä kuljettajien se tekemistä osoittavat osiot, että voi nähdä jo (i am uskotellaan)