![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik ben geen plezier installeren van Vista op mijn nieuwe computer. Ik deed niet aan een van de BIOS-instellingen. Installeer het programma herkende mijn hardware, maar zei dat het 698,6 GB die een beetje te klein. Er was een waarschuwing dat zei, "Deze computer hardware mogelijk niet opstarten naar deze harde schijf. Ervoor zorgen dat de schijf van de controller is ingeschakeld in het BIOS van de computer-menu". Ik genegeerd dit bericht en ik klikte op deze post in de lijst die bleek mijn harde schijf. Er zijn weinig pictogram-knoppen aan de onderkant van het venster. Weinigen zijn ingeschakeld. Een die is ingeschakeld is gebleken dat de "nieuwe" optie. Ik klikte op dat en een foutmelding verscheen: "Mislukt om een nieuwe partitie op de geselecteerde gebruikte ruimte. [Fout: 0x80042453]". Dus ik denk dat de "nieuwe" is niet de optie om op te klikken. Ik ging in de BIOS-instellingen. Er waren twee dingen die ik gemerkt om te veranderen. Een daarvan was SATA AHC MODE die ik overgeschakeld naar [AHCI]. De andere was "SATA-poort 0-1 Native Mode" waar ik overgeschakeld naar [ENABLED]. Dan liep ik via de Vista Setup opnieuw uit. Dit keer, toen ik naar het scherm voor mijn harde schijf, de lijst is leeg. Het niet erkennen dat ik ook had een harde schijf. Misschien moet een chauffeur. Ik heb een Western Digital Caviar SE16 WD7500AAKS 750GB 7200 RPM 16MB Cache SATA 3.0Gb / s Hard Drive Dit is wat er op Western Digital's Website: ![]() Ik heb een paar zip bestanden die ik dacht dat van toepassing waren. Maar geen van de readme-bestanden genoemd Vista. XP-stuurprogramma's zijn dezelfde als VISTA? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U hoeft geen HD-drivers te installeren Vista.
| |||
| |||
| Citaat:
Hier is wat ik heb: Intel Core 2 Duo E4600 2.4GHz LGA 775 Processor 65 W Gigabyte GA-P35-DS3L ATX All Solid Capacitor Intel moederbord CORSAIR 2GB (2 x 1GB) DDR2-1066 (PC2 8500) Dual Channel Kit Desktop Memory Western Digital Caviar SE16 750GB 3.5 "SATA 3.0Gb / s Hard Drive EVGA GeForce 8800GTS 320-P2-N811-AR Video Card ASUS 20X DVD ± R DVD-brander met LightScribe Black SATA Model DRW-2014L1T Microsoft Windows Vista 64-bit Business for System Builders Single Pack DVD Antec True Power Trio TP3-650 650W Power Supply met drie 12V Rails Antec Nine Hundred Zwart Computer Case Met Side Panel Window Nu ben ik met een klein probleem de voltooiing van de installatie van het besturingssysteem. Ik krijg bij het punt waar de installatie vraagt me waar ik wil installeren van Windows. Er is maar een optie en ik ben blij dat de installatie programma herkent het. Ik selecteren. Vervolgens selecteer ik de optie "Load Driver" en ik ga naar een procedure waarbij de installatie programma zoekt de CD of DVD die ik bieden. Ik heb drie opties. Het Vista-cd intself niet de bestuurder. Ik heb een dvd die ik heb mezelf die schijven die ik heb gedownload van de website van Western Digital. Dit werkt niet. De Vistal installatie programma zegt dat deze DVD bevat niet de juiste driver. Ik heb de cd die bij het moederbord dat de bestuurders op. De documentatie die bij het moederbord zegt dat ik moet eerst installeert het besturingssysteem voordat ik de installatie van de drivers toch. Maar ik probeer dit en het werkt niet zo goed. En dus ben ik vast op het punt in de installatie van Vista waar het mij vraagt voor drivers voor mijn harde schijf en geen van de cd / dvd 's Ik heb geprobeerd hebben de juiste zijn. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heb je een floppy drive op dit systeem? of kunt u een hook up tijdelijk? ... zo ja, proberen om de drivers op een floppy.
Zo niet, dan kan het makkelijker te gebruiken vlite en het creëren van een geïntegreerd Vista-schijf met de drivers slipstream. PS Ik neem aan dat je hebt geprobeerd te installeren zonder dat u de optie om Load Driver, zoals Vista heeft tal van ingebouwde SATA drivers .... dus heb ik niet nodig op een van mijn recente dozen of mijn laptop. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
Het probleem is dat als ik dit doe, wordt het programma scant de disc voor de juiste stations en komt terug en zegt dat zij niet vinden. Ik probeerde een DVD die ik gemaakt heb met schijven van Western Digital de website en dat werkte niet. Ik heb geprobeerd een cd die bij het moederbord, en dat niet werkt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb niet het hele verhaal lezen, maar belasting driver is niet iets te maken met bestuurders die zij te maken met Resultaat partities dat u cant zie al (ik ben geleid om te geloven)
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Wat is de beste manier om Go te spelen over het installeren van Vista 64bit Over Mijn 32bit Vista? | Theresonly1 | Windows besturingssystemen | 3 | 25 mei 2009 08:58 |
| Problemen met het installeren van 64 bits Vista | Rapolyne | Windows besturingssystemen | 6 | 4 Nov 2008 12:06 |
| Hulp bij het installeren van Vista bootloader | Cew27 | Windows besturingssystemen | 7 | 23 apr 2008 01:58 |
| XP naar Vista zonder installatie | max11 | Windows besturingssystemen | 2 | De 7 april 2008 15:59 |
| Opnieuw installeren van Windows Vista | Agon | Windows besturingssystemen | 17 | 16 aug 2007 16:14 |
| Thread Tools | |
| |