mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Jeg kan ikke logge ind ... (Værste problem, lige)

Reply

Thread Tools
Old 10 januar 2008, 11:33
Ny Medlem Gruppen

Default Jeg kan ikke logge ind ... (Værste problem, lige)

Min computer er så rodet op ... Jeg har virkelig brug for nogen til at kaste håber ..

Grundlæggende er problemet med det er lige nu --

1. Det belastninger op XP loading skærmen, går til login, jeg ind med min admin konto og derefter den siger "loggin it" - 2 sekunder senere står der "logging off". Så det dybest set ikke penge, når bare logger ind og logger af med det samme. Og jeg har prøvet dette, vil alle mine konti.

2. Jeg kan ikke få adgang til fejlsikret tilstand, er det kun forstår F2 og F12, og de er kun godt for BIOS og Boot valgmuligheder.

3. Min cd-drev ikke starte fra start op ... hvilket jeg ikke kan installere XP disk på den for at genopbygge det hele.

Jeg har prøvet i BIOS for at gøre det starte op fra disken ... men det vil ikke gøre det af en eller anden grund: S

Er der nogen anden måde jeg kan installere XP og overite alt for at redde min computer. Eller er der absolutly intet jeg kan gøre nu for at ordne det selv?

Min computer er DELL.
Old 10 januar 2008, 14:04
Redaktør Gruppen

Default Jeg kan ikke logge ind ... (Værste problem, lige)

Der synes at være masser af problemer.

Først vil jeg forstår ikke, hvorfor fejlsikret tilstand vil ikke fungere.

For en Dell, er det F8. Så snart du tænder pc'en på tryk på F8 kontinuerligt.

Hvis det ikke virker, så prøv et andet tastatur. , Der kan hjælpe. Hvis du kan få det til at gå i fejlsikret tilstand og prøv derefter blot logge ind med brugernavnet "Administrator" og ingen adgangskode. Hvis det ikke virker prøv din normale konto.

Du er stadig sandsynligvis vil få brug for at geninstallere Windows selvom. Kan du forklare lidt mere om ikke at kunne starte op fra cd. Er den første boot option afgjort cd-drevet? Var det drev arbejdsdage før?

Forhåbentlig vil jeg være i stand til at hjælpe dig få orden på dette.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
HQ og DR websteder med AD login viperdude Windows-operativsystemer 0 21. maj 2009 20:02
Hvad er det værste Pc du nogensinde har Ejet? redden137 General Hardware Chat 20 13 marts 2009 14:41
Værste spil du nogensinde har hørt om ARMIGO PC & Console Gaming 28 11. sep 2008 15:10
Værste ting at bremse dit system efter Deres mening? SophieCella General Software Chat 18 15 juni 2008 04:59
Adultsingles365 - Login ShazJ Webbrowsere & FTP Klienter 3 30 august 2007 08:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.