vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

I Can't Login ... (Pahimpia ongelmia siitä)

Reply

Thread Tools
Old 10 tammikuu 2008, 11:33
Uusi Jäsen

Default I Can't Login ... (Pahimpia ongelmia siitä)

Oma tietokone on niin sekaisin ... Olen todella tarvitsevat jonkun poissiirtovaiheessa toivoa ..

Pohjimmiltaan ongelmana on juuri nyt --

1. Se latautuu jopa XP lastaus näytössä menee sisäänkirjoittautumissivuksesi, i sisäänkirjoittautumissivuksesi minun admin tili ja sitten sanotaan "loggin se" - 2 sekuntia myöhemmin se sanoo "uloskirjautumiseen". Joten periaatteessa ei saa, jos vain kirjautuu ja kirjautuu ulos heti. Ja olen yrittänyt Tämä kaikki kirjanpitoonsa.

2. En voi käyttää vikasietotilassa, se ymmärtää vain F2 ja F12 ja ne ovat vain hyvä BIOS ja Boot vaihtoehtoja.

3. Omat CD-asemat eivät käynnisty käynnisty ... joten en voi asentaa XP: n Levyn sitä rebuild kaiken.

Olen yrittänyt bios, jotta se käynnistää levyn ... mutta se ei tee sitä jostain syystä: S

Onko mitään muuta keinoa i voi asentaa XP: n ja overite kaikkensa tallentaa oman tietokoneen. Vai onko absolutly mitään voin nyt korjata sen itse?

Oma tietokone on DELL.
Old 10 tammikuu 2008, 14:04
Moderator Group

Default I Can't Login ... (Pahimpia ongelmia siitä)

Näyttää siltä, että on paljon ongelmia.

Ensinnäkin, en ymmärrä, miksi Vikasietotila ei toimi.

Saat Dell on F8. Heti kun taas PC valmiina F8-näppäintä jatkuvasti.

Jos tämä ei toimi, kokeile toista näppäimistöä. Tämä voi auttaa. Jos saat sen mennä vikasietotilassa ja yritä sitten vain kirjautumalla sisään käyttäjätunnuksella "Järjestelmänvalvoja" ja salasana. Jos se ei toimi, kokeile normaalisti huomioon.

Olet edelleen todennäköisesti menossa on asennettava Windows tosin. Voitko kertoa hieman enemmän siitä, ettei voi käynnistää rompulta. On ensimmäinen boot vaihtoehto ehdottomasti levy CD-asemaan? Oli se, että asema toimii ennen?

Toivottavasti voin auttaa sinua selvittää tämän asian.

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.