![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oma tietokone on niin sekaisin ... Olen todella tarvitsevat jonkun poissiirtovaiheessa toivoa .. Pohjimmiltaan ongelmana on juuri nyt -- 1. Se latautuu jopa XP lastaus näytössä menee sisäänkirjoittautumissivuksesi, i sisäänkirjoittautumissivuksesi minun admin tili ja sitten sanotaan "loggin se" - 2 sekuntia myöhemmin se sanoo "uloskirjautumiseen". Joten periaatteessa ei saa, jos vain kirjautuu ja kirjautuu ulos heti. Ja olen yrittänyt Tämä kaikki kirjanpitoonsa. 2. En voi käyttää vikasietotilassa, se ymmärtää vain F2 ja F12 ja ne ovat vain hyvä BIOS ja Boot vaihtoehtoja. 3. Omat CD-asemat eivät käynnisty käynnisty ... joten en voi asentaa XP: n Levyn sitä rebuild kaiken. Olen yrittänyt bios, jotta se käynnistää levyn ... mutta se ei tee sitä jostain syystä: S Onko mitään muuta keinoa i voi asentaa XP: n ja overite kaikkensa tallentaa oman tietokoneen. Vai onko absolutly mitään voin nyt korjata sen itse? Oma tietokone on DELL. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Näyttää siltä, että on paljon ongelmia. Ensinnäkin, en ymmärrä, miksi Vikasietotila ei toimi. Saat Dell on F8. Heti kun taas PC valmiina F8-näppäintä jatkuvasti. Jos tämä ei toimi, kokeile toista näppäimistöä. Tämä voi auttaa. Jos saat sen mennä vikasietotilassa ja yritä sitten vain kirjautumalla sisään käyttäjätunnuksella "Järjestelmänvalvoja" ja salasana. Jos se ei toimi, kokeile normaalisti huomioon. Olet edelleen todennäköisesti menossa on asennettava Windows tosin. Voitko kertoa hieman enemmän siitä, ettei voi käynnistää rompulta. On ensimmäinen boot vaihtoehto ehdottomasti levy CD-asemaan? Oli se, että asema toimii ennen? Toivottavasti voin auttaa sinua selvittää tämän asian.