mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Ik kan me niet aanmelden ... (Ergste Probleem Ever)

Reply

Thread Tools
Old 10 januari 2008, 11:33
Nieuw Lid Fractie

Default Ik kan me niet aanmelden ... (Ergste Probleem Ever)

Mijn computer is zo messed up ... Ik heb echt wel behoefte aan iemand stal enige hoop ..

In principe is het probleem met het goed is nu --

1. Het laadt XP laden scherm gaat om in te loggen, ik inloggen met mijn admin account en dan zegt "loggin it" - 2 seconden later het zegt "logging off". Dus eigenlijk krijgt niet waar, net logt in en meldt zich af meteen. En ik heb geprobeerd dit zal al mijn rekeningen.

2. Ik heb geen toegang tot veilige modus, maar alleen begrijpt F2 en F12 en ze zijn slechts goed voor de BIOS en Boot opties.

3. Mijn cd-stations niet starten vanaf het opstarten van ... dus ik kan niet installeren XP Disc op het herstel van alles.

Ik heb geprobeerd in de bios om het opstarten vanaf schijf ... maar het zal niet doen, om wat voor reden: S

Is er een andere manier kan ik installeer XP en overite alles op te slaan mijn computer. Of is er hoegenaamd niets van wat ik nu kan doen op te lossen het zelf?

Mijn computer is Dell.
Old 10 januari 2008, 14:04
Moderator Groep

Default Ik kan me niet aanmelden ... (Ergste Probleem Ever)

Er lijkt veel problemen.

Ten eerste begrijp ik niet waarom de Veilige modus werkt niet.

Voor een Dell is F8. Zodra u de pc op tik op de F8-toets continu.

Als dit niet werkt, probeer dan een ander toetsenbord. Dat kan helpen. Als je kunt het te gaan in de veilige modus en probeer vervolgens gewoon inloggen met de gebruikersnaam 'Administrator' en geen wachtwoord. Als dat niet werkt probeer je normale account.

U bent waarschijnlijk nog zal moeten herinstalleren van Windows is. Kunt u uitleggen wat meer over het niet kunnen opstarten vanaf cd. Is de eerste boot optie zeker het CD-station? Was dat station werken voordat?

Hopelijk zal ik in staat om u te helpen dit soort uit.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
HQ en DR sites met AD login viperdude Windows besturingssystemen 0 21 mei 2009 20:02
Wat is het ergste Pc je ooit Owned? redden137 Algemeen Hardware Chat 20 13 mrt 2009 14:41
Slechtste game die je ooit hebt gehoord ARMIGO PC & Gaming Console 28 11 sep 2008 15:10
Ergste dingen om te vertragen van uw systeem in uw mening? SophieCella Algemene programmatuurnoot Chat 18 15 jun 2008 04:59
Adultsingles365 - Login ShazJ Web Browsers & FTP Clients 3 30 aug 2007 08:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.