![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mijn computer is zo messed up ... Ik heb echt wel behoefte aan iemand stal enige hoop .. In principe is het probleem met het goed is nu -- 1. Het laadt XP laden scherm gaat om in te loggen, ik inloggen met mijn admin account en dan zegt "loggin it" - 2 seconden later het zegt "logging off". Dus eigenlijk krijgt niet waar, net logt in en meldt zich af meteen. En ik heb geprobeerd dit zal al mijn rekeningen. 2. Ik heb geen toegang tot veilige modus, maar alleen begrijpt F2 en F12 en ze zijn slechts goed voor de BIOS en Boot opties. 3. Mijn cd-stations niet starten vanaf het opstarten van ... dus ik kan niet installeren XP Disc op het herstel van alles. Ik heb geprobeerd in de bios om het opstarten vanaf schijf ... maar het zal niet doen, om wat voor reden: S Is er een andere manier kan ik installeer XP en overite alles op te slaan mijn computer. Of is er hoegenaamd niets van wat ik nu kan doen op te lossen het zelf? Mijn computer is Dell. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er lijkt veel problemen. Ten eerste begrijp ik niet waarom de Veilige modus werkt niet. Voor een Dell is F8. Zodra u de pc op tik op de F8-toets continu. Als dit niet werkt, probeer dan een ander toetsenbord. Dat kan helpen. Als je kunt het te gaan in de veilige modus en probeer vervolgens gewoon inloggen met de gebruikersnaam 'Administrator' en geen wachtwoord. Als dat niet werkt probeer je normale account. U bent waarschijnlijk nog zal moeten herinstalleren van Windows is. Kunt u uitleggen wat meer over het niet kunnen opstarten vanaf cd. Is de eerste boot optie zeker het CD-station? Was dat station werken voordat? Hopelijk zal ik in staat om u te helpen dit soort uit.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| HQ en DR sites met AD login | viperdude | Windows besturingssystemen | 0 | 21 mei 2009 20:02 |
| Wat is het ergste Pc je ooit Owned? | redden137 | Algemeen Hardware Chat | 20 | 13 mrt 2009 14:41 |
| Slechtste game die je ooit hebt gehoord | ARMIGO | PC & Gaming Console | 28 | 11 sep 2008 15:10 |
| Ergste dingen om te vertragen van uw systeem in uw mening? | SophieCella | Algemene programmatuurnoot Chat | 18 | 15 jun 2008 04:59 |
| Adultsingles365 - Login | ShazJ | Web Browsers & FTP Clients | 3 | 30 aug 2007 08:34 |
| Thread Tools | |
| |