mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Jeg kan ikke Login ... (Verst Problem Helt)

Reply

Thread Tools
Old 10th 2008 Jan, 11:33
New Member Group

Default Jeg kan ikke Login ... (Verst Problem Helt)

Datamaskinen min er så messed opp ... Jeg trenger noen til å felle noen håper ..

Utgangspunktet problemet med den er akkurat nå --

1. Den laster opp XP loading skjermen, går til pålogging, logger jeg meg med min administratorkontoen og deretter det står "loggin it" - 2 sekunder senere står det at "logging off". Så det utgangspunktet blir ingen der, bare logger på og logger på en gang. Og jeg har prøvd dette vil alle kontoene mine.

2. Jeg får ikke tilgang til sikker modus, er det bare forstår F2 og F12 og de er bare bra for BIOS og oppstartsalternativer.

3. Min CD-stasjoner ikke starte fra oppstart ... derfor jeg ikke kan installere XP plate på det å gjenoppbygge alt.

Jeg har prøvd i bios å gjøre den starte fra platen ... men det vil ikke gjøre det av en eller annen grunn: S

Er det noen andre måter jeg kan installere XP og overite alt å lagre min datamaskin. Eller er det absolutly ikke noe jeg kan gjøre nå for å fikse det selv?

Min datamaskin er Dell.
Old 10th 2008 jan 14:04
Moderator Group

Default Jeg kan ikke Login ... (Verst Problem Helt)

Det synes å være mange problemer.

Først Jeg forstår ikke hvorfor sikkermodus ikke vil fungere.

For en Dell, er det F8. Så snart du slår på PC på trykk F8 kontinuerlig.

Hvis dette ikke fungerer, prøv et annet tastatur. Som kan hjelpe. Hvis du kan få det til å gå inn i sikker modus deretter prøver bare å logge seg på med brukernavn "Administrator" og ingen passord. Hvis det ikke fungerer prøv vanlig konto.

Du er fortsatt trolig kommer til å trenge å reinstallere Windows skjønt. Kan du forklare litt mer om ikke å kunne starte fra CD. Er den første oppstartsalternativ definitivt CD-stasjonen? Var at stasjonen fungerer før?

Forhåpentligvis vil jeg kunne hjelpe deg å sortere ut dette.

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.