![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Min dator är så trasslat till ... Jag behöver någon att sprida lite hopp .. I grunden till problemet med den är just nu -- 1. Det laddas upp XP lastning skärmen går att logga in, jag logga in med mitt admin-konto och sedan står det "loggin det" - 2 sekunder senare står det att "logga ut". Så det i princip blir ingen där, bara loggar in och loggar ut direkt. Och jag har provat detta kommer att alla mina konton. 2. Jag kan inte komma åt felsäkert läge är det bara förstår F2 och F12 och de är bara bra för BIOS och Boot alternativ. 3. Min cd-enheter inte starta från start ... alltså jag kan inte installera XP skiva på den för att bygga upp allting. Jag har försökt i bios så att den starta från skivan ... men det kommer inte göra det av någon anledning: S Finns det något annat sätt jag kan installera XP och overite allt för att rädda min dator. Eller finns det absolutly inget jag kan göra nu för att fixa det själv? Min dator är Dell. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det verkar finnas massor av problem. Först, jag förstår inte varför felsäkert läge kommer inte att fungera. För Dell är det F8. Så snart du slår på datorn på trycka på F8 kontinuerligt. Om detta inte fungerar, prova ett annat tangentbord. Det kan hjälpa. Om du kan få den att gå in i felsäkert läge sedan prova att logga in med användarnamnet Administratör och inget lösenord. Om det inte fungerar försöker ditt vanliga konto. Du är fortfarande sannolikt kommer att behöva installera om Windows ändå. Kan du förklara lite mer om man inte kan starta från CD. Är det första boot alternativet definitivt CD-enheten? Var att köra arbetar förut? Förhoppningsvis kommer jag att kunna hjälpa dig att lösa detta.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| HQ och DR webbplatser med AD inloggning | viperdude | Windows-operativsystem | 0 | 21 maj 2009 20:02 |
| Vad är det värsta Pc du någonsin ägda? | redden137 | General Hardware Chat | 20 | 13 mars 2009 14:41 |
| Sämsta spelet du någonsin hört talas om | ARMIGO | PC & Console Gaming | 28 | 11 sep 2008 15:10 |
| Värsta saker att sakta ner ditt system i din uppfattning? | SophieCella | General Software Chat | 18 | 15 juni 2008 04:59 |
| Adultsingles365 - Login | ShazJ | Webbläsare & FTP Klienter | 3 | 30 august 2007 08:34 |
| Thread Tools | |
| |