![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Voiko joku auttaa minua sen kanssa? Minun pitää tehdä se, mutta kaikki, mitä se voi tehdä, on näyttää minulle värejä, mutta ei taustakuvaksi. Jokainen tietää, mitä se on, ja miten se olisi vahvistettava? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ive oli tämän ongelman ennen sinä yrität asettaa taustakuvaksi on tallennettu kuva tai Internetissä? En voinut asettaa taustakuvia alkaen tallennettu kuvia, ja se osoittautui virus
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Molemmat. Tallennetut ja internet. Miten päästä eroon siitä? |
|
| |||
| |||
| mitä AV sinulla on ja olet tehnyt kaikki lukee? henkilökohtaisesti id yhteyttä evilfantasy, hän käsi kädessä viruksen poistoon
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| Symnatec. Ok, I'll wait ... |
|
| |||
| |||
| Minulla on myös sama ongelma! |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Taustakuva muuttaminen Software | Paul4763 | General Software Chat | 2 | 2 syyskuu 2009 02:52 |
| Taustakuva muuttuu, virukset (Hijackthis loki mukana) | Diaz | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 8 | 4. Sep 2008 16:57 |
| Hanki minulle hyvä taustakuvaksi | Cew27 | General Software Chat | 10 | 15. Maaliskuu 2008 14:03 |
| Zlob, Smitfraud-, pop-ups, punainen taustakuva muutoksia | guccijana | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 20 | 30 Sep 2007 20:26 |
| Spyware pop-yritysten ja työpöydän taustakuvaksi muutoksia! | crocit | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 9 | 12th Aug 2007 03:39 |
| Thread Tools | |
| |