![]() |
|
| |||
| |||
| Kan iemand me helpen met het? Ik blijf doen, maar alles wat het kan doen, is toon mij kleuren, maar geen behang. Iedereen weet wat het is, en hoe het moet worden vastgesteld? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ive had dit probleem voor probeer je een wallpaper instellen van een opgeslagen foto of van het internet? Ik kon niet wallpapers ingesteld van opgeslagen foto's en het bleek een virus
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Beide. Opgeslagen en van internet. Hoe af te raken van het? |
|
| |||
| |||
| AV wat heb je en heb je gedaan geen scans? id persoonlijk contact evilfantasy, hij hand in hand met het verwijderen van virussen
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| Symnatec. Ok, ik wacht ... |
|
| |||
| |||
| Ik heb ook dit zelfde probleem! |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Wallpaper Changing Software | Paul4763 | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 2 september 2009 02:52 |
| Achtergrond veranderen, virussen (HijackThis log inbegrepen) | Diaz | Virus, spyware & Security | 8 | 4e Sep 2008 16:57 |
| Geef me een goede achtergrond | Cew27 | Algemene programmatuurnoot Chat | 10 | 15 mrt 2008 14:03 |
| Zlob, Smitfraud, pop-ups, rode achtergrond wijzigingen | guccijana | Virus, spyware & Security | 20 | 30e sep 2007 20:26 |
| Spyware pop-ups en desktop wallpaper veranderingen! | crocit | Virus, spyware & Security | 9 | 12 aug 2007 03:39 |
| Thread Tools | |
| |