![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kan någon hjälpa mig med det? Jag håller gör det, men allt vad det kan göra, är att visa mig färger, men inga tapeter. Någon som vet vad det är, och hur det bör fastställas? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ive haft detta problem tidigare Försöker du ställa in en bakgrundsbild från en sparad bild eller från Internet? Jag kunde inte ställa tapeter från sparade bilder och det visade sig vara ett virus
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Båda. Sparas och från Internet. Hur bli av med den? |
|
| |||
| |||
| AV vad har du och har du gjort några sökningar? Personligen id kontakt evilfantasy, han hand i hand med borttagning av virus
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| Symnatec. Ok, jag väntar ... |
|
| |||
| |||
| Jag har också samma problem! |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Wallpaper Ändra Software | Paul4763 | General Software Chat | 2 | 2 september 2009 02:52 |
| Bakgrund förändras Virus (HijackThis log ingår) | Diaz | Virus, spionprogram och säkerhet | 8 | 4:e sep 2008 16:57 |
| Ge mig en bra bakgrund | Cew27 | General Software Chat | 10 | 15 mars 2008 14:03 |
| Zlob, smitfraud, pop ups, röd bakgrund förändringar | guccijana | Virus, spionprogram och säkerhet | 20 | 30:e sep 2007 20:26 |
| Spionprogram pop ups och Väggpapper förändringar! | crocit | Virus, spionprogram och säkerhet | 9 | 12 august 2007 03:39 |
| Thread Tools | |
| |