по-малко капитал

Magazine
Go Back   Компютърна сок > Компютърен софтуер > Windows операционни системи

Register

Трябва да бъде в състояние да спрат някои потребител от получаване на достъп до интернет

Reply

Нишка Инструменти
Old 12 май 2009 г., 07:40
Член Група

Default Трябва да бъде в състояние да спрат някои потребител от получаване на достъп до интернет

Здравейте аз съм студентка учи компютърни и аз съм почти в края на мен HND. Но аз съм остана за нещо и се нуждаят от помощ.

Тук е моето положение трябва да бъде в състояние да спрат някои потребител от получаване на достъп до Интернет (те трябва само да имате достъп до вътрешната и външната електронна поща) и други потребители да могат да имат пълен достъп до Интернет на всички времена .

Тук е моят настройка съм ви да стартирате активна директория на сървъра с DNS и DHCP и инсталиран на този сървър имам добавя всичките си потребители и групи и моите DNS е създаден и функционира и така ми е DHCP. Трябва също да създаде клиенти PC текат Windows XP ПРО (той е част от моя домейн и всички потребители са в състояние да се името на домейн)

Аз съм също с помощта на smoothwall защитна стена, която е изцяло създадена и работи. Аз съм в състояние да пинг вътрешната мрежа (ако е моя сървър и клиенти са), в DMZ (моя уеб сървър), а външните мрежа (Интернет)

Така че може някой да ми помогне, ако имате нужда от повече информация ще отговори най-скоро

Благодаря за всяка Помощ

Шон
Old 12 май 2009 г., 16:27
Номер на групата

Default Трябва да бъде в състояние да спрат някои потребител от получаване на достъп до интернет

Ако моята памет служи ме правилно, когато аз бях на работа бяхме част от софтуера, който върви със сървър, за да се ограничи ползването на интернет, след като малко сърф около най-близката Имам дойдоха на софтуер ще се използва в http://www.codework-systems.com/bcontrol/ ако това е нещо като теб са след

Моята система: --

Процесор (и):
2.4Ghz Intel Core 2 четворни
Дънната платка:
Acer EG31M
RAM памет: