menší majetkové -

Magazine
Go Back   Počítačové Juice > Computer Software > Operační systémy Windows

Register

Potřebuji, aby byl schopen zastavit některé uživatele od získání přístupu k internetu

Reply

Thread Nástroje
Old 12. května 2009, 07:40
Člen Skupina

Default Potřebuji, aby byl schopen zastavit některé uživatele od získání přístupu k internetu

Ahoj jsem student studuje výpočetní a jsem skoro na konci mi HND. Ale já jsem uvízl na něco a potřebují pomoc.

Tady je můj stav Potřebuji, aby byl schopen zastavit některé uživatele od získání přístupu k internetu (které by mělo být možné získat přístup k interní a externí e-mail), a jiné uživatele by měla mít neomezený přístup k internetu po celou dobu .

Tady je moje nastavení jsem spuštění služby Active Directory a DNS server a DHCP také instalována na tomto serveru jsem přidal všechny mé uživatelů a skupin a můj DNS je nahoru a běh, a proto je můj DHCP. Také jsem nastavil klientů PC s operačním systémem Windows XP PRO (je to součást mé doméně a uživatelé jsou schopni přihlášení do domény)

Jsem také pomocí smoothwall firewall, který je plně nastavit a fungovat. Jsem schopen ping vnitřní síť (kde můj server a klienti jsou), DMZ (můj webový server) a vnější sítě (internet)

Tak může kdokoli, pomozte mi, pokud budete potřebovat jakékoliv další informace budu odpověď ASAP

Díky za pomoc

Sean
Old 12. května 2009, 16:27
Dárce Skupina

Default Potřebuji, aby byl schopen zastavit některé uživatele od získání přístupu k internetu

Pokud moje paměť slouží mi správně, kde jsem pracoval jsme kousek software, který běží na serveru s cílem omezit používání internetu poté, co trochu surfovat po Nejbližší jsem přišel na software jsme použili na http://www.codework-systems.com/bcontrol/ v případě, že se něco podobného jste po

Můj systém: --

Processor (s):
2.4GHz Intel Core 2 Quad
Základní deska:
ACER EG31M
Paměť RAM:
2 GIG DDR2 667
Grafické karty (s):
NVIDIA GeForce 8400GS
Zvuková karta:
Realtek High Definition Palubní