mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Jeg har brug for at være i stand til at stoppe visse bruger fra at få adgang til internettet

Reply

Thread Tools
Old 12. maj 2009, 07:40
Medlem Gruppen

Default Jeg har brug for at være i stand til at stoppe visse bruger fra at få adgang til internettet

Hej der Jeg er en studerende, der studerer datalogi og jeg er næsten i slutningen af mig HND. Men jeg er gået i stå på noget, og har brug for hjælp.

Her er min situation, jeg har brug for at være i stand til at stoppe visse bruger fra at få adgang til internettet (de skal kun kunne få adgang til interne og eksterne e-mail) og andre bruger skal være i stand til at få fuld adgang til internettet på alle tidspunkter .

Her er mit setup Jeg kører en Active Directory-server med en DNS og DHCP også installeres på denne server jeg har tilføjet alle mine brugere og grupper og min DNS er oppe og køre og så er min DHCP. Jeg har også oprettet klienterne pc kører Windows XP Pro (det er en del af mit domæne og alle brugere er i stand til at logge på domænet)

Jeg er også ved hjælp af en smoothwall firewall, der er fuldt oprette og arbejde. Jeg er i stand til at ping det interne net (hvor min server og klienter er), den DMZ (min web-server) og eksterne netværk (Internet)

Så kan nogen hjælpe mig, hvis du har brug for flere oplysninger, jeg vil svare ASAP

Thanks for any help

Sean
Old 12. maj 2009, 16:27
Donor-Gruppen

Default Jeg har brug for at være i stand til at stoppe visse bruger fra at få adgang til internettet

Hvis jeg husker rigtigt, hvor jeg brugte til at arbejde, vi havde et stykke software, der kører på serveren til at begrænse brugen af internettet, efter at have lidt surfe rundt på tætteste jeg kom til den software, vi har brugt på http://www.codework-systems.com/bcontrol/ hvis det er noget lignende du efter

Mit system: --

Processor (s):
Intel 2,4 GHz Core 2 Quad
Bundkort:
ACER EG31M
RAM Hukommelse:
2 GIG DDR2 667
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 8400GS
Lydkort:
Realtek High Definition Mobilanlæg
Harddisk (e):
500 GB + 250 GB + 180gb SATA 2
Optisk drev (r):
DVD-RW + DVD
Sag / PSU:
Ikke-mærkevarer sag og PSU @ 500 watt
Køling:
MATERIEL
Network / Internet:
Realtek PCI-E gigabite NIC
Monitor (s):
19 "LCD og 15" LCD
Operating System (s):
Triple Boot - Windows Vista Ultimat
Old 16. maj 2009, 14:24
Donor-Gruppen

Kan du ikke gøre dette i Windows?

User Account Tilladelser?

Mit system: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Bundkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Hukommelse:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Grafikkort (r):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (e):
Seagate HDBarracuda 1x 1 TB 1x 250 GB
Optisk drev (r):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Sag / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Køling:
Stock
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 16. maj 2009, 15:31
Medlem Gruppen

Tak for din replys jeg fandt ud af, hvordan det skal gøres. Jeg var nødt til at oprette min udgående på min firewall til at holde op med at bruge i at få adgang til internettet, og kun giver dem mulighed for adgang til SMTP-, IMAP og POP.

Sean
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Browsere kan ikke få adgang til internettet baxlobs Webbrowsere & FTP Klienter 8 11 november 2008 16:54
Problemer med adgang til internettet som begrænset bruger paulC Windows-operativsystemer 10 3 januar 2008 13:53
Jeg vil partitionere Min Drives Med forskellige brugergrupper Access ameyjah Windows-operativsystemer 3 1 januar 2008 11:56
Ikke kan få adgang til Internet Explorer marina_meggy Virus, Spyware & Sikkerhed 13 16 juli 2007 04:38
Begrænsning af adgang til Internettet kingarjan Virus, Spyware & Sikkerhed 12 18. maj 2007 16:23
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.