mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Jeg har brug for at være i stand til at stoppe visse bruger fra at få adgang til internettet

Reply

Thread Tools
Old 12. maj 2009, 07:40
Medlem Gruppen

Default Jeg har brug for at være i stand til at stoppe visse bruger fra at få adgang til internettet

Hej der Jeg er en studerende, der studerer datalogi og jeg er næsten i slutningen af mig HND. Men jeg er gået i stå på noget, og har brug for hjælp.

Her er min situation, jeg har brug for at være i stand til at stoppe visse bruger fra at få adgang til internettet (de skal kun kunne få adgang til interne og eksterne e-mail) og andre bruger skal være i stand til at få fuld adgang til internettet på alle tidspunkter .

Her er mit setup Jeg kører en Active Directory-server med en DNS og DHCP også installeres på denne server jeg har tilføjet alle mine brugere og grupper og min DNS er oppe og køre og så er min DHCP. Jeg har også oprettet klienterne pc kører Windows XP Pro (det er en del af mit domæne og alle brugere er i stand til at logge på domænet)

Jeg er også ved hjælp af en smoothwall firewall, der er fuldt oprette og arbejde. Jeg er i stand til at ping det interne net (hvor min server og klienter er), den DMZ (min web-server) og eksterne netværk (Internet)

Så kan nogen hjælpe mig, hvis du har brug for flere oplysninger, jeg vil svare ASAP

Thanks for any help

Sean
Old 12. maj 2009, 16:27
Donor-Gruppen

Default Jeg har brug for at være i stand til at stoppe visse bruger fra at få adgang til internettet

Hvis jeg husker rigtigt, hvor jeg brugte til at arbejde, vi havde et stykke software, der kører på serveren til at begrænse brugen af internettet, efter at have lidt surfe rundt på tætteste jeg kom til den software, vi har brugt på http://www.codework-systems.com/bcontrol/ hvis det er noget lignende du efter

Mit system: --

Processor (s):
Intel 2,4 GHz Core 2 Quad
Bundkort:
ACER EG31M
RAM Hukommelse: