μικρότερο μετοχοποίηση

Magazine
Go Back   Computer Juice > Λογισμικό υπολογιστών > Λειτουργικά συστήματα Windows

Register

Θα πρέπει να είναι σε θέση να σταματήσει ορισμένων χρηστών από την πρόσβαση στο διαδίκτυο

Reply

Εργαλεία Θέματος
Old 12η Μαΐου 2009, 07:40
Μέλος Ομάδα

Default Θα πρέπει να είναι σε θέση να σταματήσει ορισμένων χρηστών από την πρόσβαση στο διαδίκτυο

Γεια σου, είμαι ένας φοιτητής σπουδάζει πληροφορική και είμαι σχεδόν στο τέλος του HND μου. Αλλά έχω κολλήσει σε κάτι και χρειάζονται βοήθεια.

Ορίστε η κατάσταση θα πρέπει να είναι σε θέση να σταματήσει ορισμένων χρηστών από την πρόσβαση στο Διαδίκτυο (που θα πρέπει να μπορούν να έχουν πρόσβαση σε εσωτερική και εξωτερική e-mail) και άλλος χρήστης θα πρέπει να είναι σε θέση να έχουν πλήρη πρόσβαση στο διαδίκτυο ανά πάσα στιγμή .

Εδώ είναι το setup είμαι Active Directory εκτελεί ένα διακομιστή DNS με DHCP και επίσης να εγκατασταθεί σε αυτό τον server που έχω προστεθεί όλες μου οι χρήστες και οι ομάδες μου DNS και να αρχίσει να λειτουργεί και έτσι μου είναι DHCP. Έχω επίσης συστήσει στους πελάτες PC με λειτουργικό σύστημα Windows XP PRO (είναι μέρος του τομέα μου και όλοι οι χρήστες είναι σε θέση να συνδεθείτε με τον τομέα)

Είμαι, επίσης, χρησιμοποιώντας ένα τείχος smoothwall η οποία είναι πλήρως και το έργο που έχει συσταθεί. Είμαι σε θέση να ping το εσωτερικό δίκτυο (όπου μου server και πελάτες), η DMZ (μου web server) και το εξωτερικό δίκτυο (το internet)

Έτσι μπορεί κανείς να με βοηθήσει αν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες θα απαντήσω ASAP

Ευχαριστώ για οποιαδήποτε βοήθεια

Sean
Old 12η Μαΐου 2009, 16:27
Ομάδα Δωρητών

Default Θα πρέπει να είναι σε θέση να σταματήσει ορισμένων χρηστών από την πρόσβαση στο διαδίκτυο