![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Moi Olen opiskelija opiskelee tietojenkäsittely ja olen melkein lopussa minulle HND. Mutta olen juuttunut jotakin ja tarvitsevat apua. Tässä on tilanne minun on kyettävä pysäyttämään tiettyjen käyttäjäryhmien saamasta Internetissä (ne pitäisi vain olla mahdollisuus päästä sisäinen ja ulkoinen e-mail) ja muut käyttäjän olisi voitava olla täysi pääsy Internetiin aina . Tässä on setup Olen pyörittää Active Directory-palvelin ja DNS-ja DHCP myös asennettu tälle palvelimelle Olen lisännyt kaikki käyttäjät ja ryhmät ja minun DNS on perustettu ja toiminnassa, ja niin myös minun DHCP. Minulla on myös perustanut asiakkaiden PC Windows XP Pro (se on osa verkkotunnukseni ja kaikki käyttäjät voivat kirjautumisen verkkotunnuksen) Olen myös käyttämällä smoothwall palomuuri, joka on täysin perustaa ja työtä. Voin ping sisäisen verkon (jos palvelimeltani ja asiakkaat ovat), että DMZ (Web-palvelin) ja ulkoisen verkon (Internet) Joten kukaan voi auttaa minua, jos tarvitset lisätietoja aion vastata ASAP Kiitos, että apua Sean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos muistan oikein, mistä käytetään työtä meillä oli pala ohjelmisto, joka suoritetaan palvelimen rajoittaa Internetin käytön jälkeen ottaa hieman surffailla ympäri Lähin olen tullut ohjelmisto, jota käytimme on http://www.codework-systems.com/bcontrol/ jos se on kaikkea muuta kuin olet jälkeen
| |||
| |||
| Etkö voi tehdä tämän Windows? Käyttäjätilin Oikeudet? |
|
| |||
| |||
| Kiitos replys sain selville, miten se tehdään. Minulla oli perustaa minun lähtevän minun palomuuri lopettamaan saamasta Internetin ja vain sallii niiden käyttää SMTP-, IMAP-ja POP. Sean |