manji kapital -

Magazine
Go Back   Computer soka > Computer Software > Windows Operating Systems

Register

Trebao bih biti u stanju zaustaviti određeni korisnik iz dobivanje pristupa Internetu

Reply

Thread Tools
Old 12 svi 2009, 07:40
Member Group

Default Trebao bih biti u stanju zaustaviti određeni korisnik iz dobivanje pristupa Internetu

Hi there Ja sam student studira računarstvo i ja sam skoro na kraju mi HND. Ali ja sam zaglavi na nešto i treba pomoć.

Ovo je moja situacija mi je potrebno da biste mogli prestati određeni korisnik iz uzimajući pristup Internetu (samo oni trebaju biti u mogućnosti pristupiti na unutarnje i vanjske e-mail) i drugi korisnik bi trebao biti u mogućnosti da imaju potpuni pristup internetu u svakom trenutku .

Ovo je moja postava sam pokrenete Active Directory serveru s DNS i DHCP također instaliran na ovom serveru sam dodao sve moje korisnicima i grupama i moje DNS je gore i trčanje i tako mi je DHCP. Imam isto tako postaviti PC klijente sa sustavom Windows XP Pro (to je dio moje domene i svi korisnici su u mogućnosti to prijava to domena)

Također sam koristeći smoothwall vatrozid koji je u potpunosti postavljanje i rad. Ja sam u mogućnosti da ping interne mreže (gdje je moj server i klijenti su), u DMZ (moj web server) i vanjske mreže (internet)

Znači može bilo tko pomoć mene vanjska strana ako trebate bilo kakve dodatne informacije ću odgovor ASAP

Hvala za bilo kakvu pomoć

Sean
Old 12 svi 2009, 16:27
Donatorska Grupa

Default Trebao bih biti u stanju zaustaviti određeni korisnik iz dobivanje pristupa Internetu

Ako je moja memorija sluzi mi gdje sam ispravno koristi za rad imali smo komad softvera koji se pokreću na serveru za ograničavanje uporabe interneta, nakon što je malo surfati okolo najblizzi sam došao do softvera koristili smo se http://www.codework-systems.com/bcontrol/ Ako je to bilo kao da se nakon

My System: --

Procesor (i):
Intel 2.4Ghz core 2 quad
Matične ploče:
ACER EG31M
RAM memorija:
2 čeze DDR2 667