mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Ik moet in staat zijn om te stoppen met bepaalde gebruiker toegang krijgen tot het internet

Reply

Thread Tools
Old 12 mei 2009, 07:40
Lid Fractie

Hallo ik ben een student studeert informatica en ik ben bijna aan het einde van me HND. Maar ik ben er vast op iets en hebben hulp nodig.

Hier is mijn situatie Ik moet in staat zijn om te stoppen met bepaalde gebruiker toegang krijgen tot het internet (moeten ze alleen toegang tot de interne en externe e-mail) en andere door de gebruiker moeten kunnen hebben volledige toegang tot het internet te allen tijde .

Hier is mijn setup ben ik het draaien van een Active Directory-server met een DNS en DHCP ook geïnstalleerd op de server Ik heb al mijn gebruikers en groepen en mijn DNS is up and running, en zo is mijn DHCP. Ik heb ook het instellen van de cliënten pc met Windows XP PRO (het is een deel van mijn domein en alle gebruikers kunnen inloggen op het domein)

Ik ben ook met een SmoothWall firewall die volledig is ingesteld en werken. Ik kan pingen het interne netwerk (waar mijn server en clients zijn), de DMZ (mijn web-server) en het externe netwerk (internet)

Dus kan iemand me helpen als u nog meer informatie zal ik antwoord ASAP

Bedankt voor alle hulp

Sean
Old 12 mei 2009, 16:27
Donor Groep

Als mijn geheugen mij niet juist waar ik aan het werk hadden we een stuk software dat draait op de server te beperken, het internet-gebruik, na een beetje surfen rond het dichtst ik kwam tot de software die we gebruiken is http://www.codework-systems.com/bcontrol/ als dat iets is alsof je na

Mijn Systeem: --

Processor (s):
2.4Ghz Intel Core 2 Quad
Moederbord:
ACER EG31M
RAM Geheugen:
2 GIG DDR2 667
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 8400GS
Sound Card:
Realtek High Definition Boordsystemen
Hard Drive (s):
500GB + 250GB + 180gb SATA 2
Optische Drive (s):
DVD-RW + DVD
Case / PSU:
Merkloze zaak en PSU @ 500 watt
Koeling:
MATERIEEL
Netwerk / Internet:
Realtek PCI-E gigabite netwerkkaart
Monitor (s):
19 "LCD en 15 inch LCD
Operating System (s):
Triple Boot - Windows Vista Ultimat
Old 16 mei 2009, 14:24
Donor Groep

Kan je niet doen in Windows?

User Account Permissions?
Old 16 mei 2009, 15:31
Lid Fractie

Bedankt voor uw replys i found out how to do it. Ik had het opzetten van mijn vertrekkende op mijn firewall te stoppen met het gebruik van om toegang te krijgen tot het internet en de enige waarmee ze toegang tot de SMTP, IMAP en POP.

Sean
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.