mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Jeg må kunne stoppe enkelte brukeren får tilgang til internett

Reply

Thread Tools
Old 12 mai 2009, 07:40
Medlem Group

Default Jeg må kunne stoppe enkelte brukeren får tilgang til internett

Hei Jeg er en student som studerer databehandling og jeg er nesten på slutten av meg HND. Men jeg er fast på noe og trenger hjelp.

Her er min situasjon jeg må kunne stoppe enkelte brukeren får tilgang til internet (de skal bare kunne få tilgang til intern og ekstern e-post) og andre brukeren skal kunne ha full tilgang til internett hele tiden .

Her er mitt oppsett Jeg kjører en Active Directory-server med en DNS og DHCP også installeres på denne serveren har jeg lagt alle mine brukere og grupper og min DNS er oppe og går og det er min DHCP. Jeg har også satt opp klientene PC som kjører Windows XP Pro (det er en del av mitt domene, og alle brukere kan pålogging til domene)

Jeg er også bruker en smoothwall brannmur som er fullt sette opp og fungerer. Jeg kan pinge interne nettverket (hvor min server og klienter) er DMZ (min web server) og eksterne nettverk (internett)

Så kan noen hjelpe meg ut om du trenger mer informasjon vil jeg svare ASAP

Takk for hjelp

Sean
Old 12 mai 2009, 16:27
Donor Group

Hvis min hukommelse serverer meg riktig hvor jeg har arbeidet vi hadde et stykke programvare som kjører på serveren for å begrense internet usage, etter å ha litt surfe rundt det nærmeste jeg kom til programvaren vi brukte er på http://www.codework-systems.com/bcontrol/ hvis det er noe som du er etter

Min System: --

Prosessor (er):
Intel 2,4 GHz Core 2 Quad
Hovedkort:
Acer EG31M
RAM-minne:
2 gig DDR2 667
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 8400GS
Lydkort:
Realtek High Definition Om bord
Harddisk (er):
500GB + 250GB + 180gb SATA 2
Optisk stasjon (er):
DVD-RW + DVD
Case / PSU:
UNBRANDED Case og PSU @ 500 watt
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Realtek PCI-E gigabite NIC
Skjerm (er):
19 "LCD og 15 tommers LCD
Operating System (s):
Trippel Boot - Windows Vista Ultimat
Old 16 mai 2009, 14:24
Donor Group

Kan ikke du gjøre dette i Windows?

Brukerkonto Tillatelser?
Old 16 mai 2009, 15:31
Medlem Group

Takk for replys jeg fant ut hvordan du gjør det. Jeg måtte sette opp utgående på brannmuren for å slutte å bruke fra å få tilgang til internett, og bare la dem tilgang til SMTP, IMAP og POP.

Sean
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Weblesere får ikke tilgang til internett baxlobs Nettlesere & FTP Clients 8 11 nov 2008 16:54
Problemer med tilgang til internett så begrenset bruker paulC Windows-operativsystemer 10 3 januar 2008 13:53
Jeg vil Partisjoner Min Drives Med ulik brukertilgang ameyjah Windows-operativsystemer 3 1 januar 2008 11:56
Ikke tilgang til internet explorer marina_meggy Virus, spionprogrammer og sikkerhet 13 16 juli 2007 04:38
Begrense internett kingarjan Virus, spionprogrammer og sikkerhet 12 18 mai 2007 16:23
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.