mai mică de capital,

Magazine
Go Back   Computer JUICE > Computer Software > Sisteme de operare Windows

Register

Am nevoie de a se putea opri anumite utilizator de la obţinerea de acces la internet

Reply

Thread Tools
Old 12 mai 2009, 07:40
Grupul de stat

Default Am nevoie de a se putea opri anumite utilizator de la obţinerea de acces la internet

Salut Sunt un student de calcul şi de a studia Sunt aproape la sfârşitul HND mine. Dar n-am blocat şi pe ceva nevoie de ajutor.

Aceasta este situatia mea am nevoie pentru a putea opri anumite utilizator de la obţinerea de acces la Internet (numai ele ar trebui să aibă acces internă şi externă de e-mail) şi alţi utilizatori ar trebui să poată avea acces complet la internet, în orice moment, .

Aici este meu de configurare sunt rulati un Active Directory cu un server de DHCP, DNS, şi de asemenea, instalat pe la acest server am adăugat-mi toate utilizatori şi grupuri şi-mi DNS este sus şi să fie difuzate şi aşa mi-e DHCP. Am de asemenea, înfiinţat clientilor PC care rulează Windows XP Pro (din care face parte din domeniul meu şi toţi utilizatorii au posibilitatea de a logon la domeniu)

Sunt de asemenea, cu ajutorul unui SmoothWall firewall, care este pe deplin înfiinţat şi locul de muncă. Sunt capabili să ping interne de reţea (în cazul în care-mi sunt de server şi clienţi), în DMZ (mea server web) şi externe reţea (Internet)

Deci, poate cineva ajută-mă dacă ai nevoie de mai multe informaţii voi răspuns urgent

Multumesc pentru orice ajutor

Sean
Old 12 mai 2009, 16:27
Grupul de donator

Default Am nevoie de a se putea opri anumite utilizator de la obţinerea de acces la internet