menšie majetkové --

Magazine
Go Back   Počítačové Juice > Computer Software > Operačné systémy Windows

Register

Potrebujem, aby bol schopný zastaviť niektoré užívateľov od získania prístupu k internetu

Reply

Thread Tools
Old 12. mája 2009, 07:40
Člen Skupina

Default Potrebujem, aby bol schopný zastaviť niektoré užívateľov od získania prístupu k internetu

Ahoj som študent študuje výpočtovej a som skoro na konci mi HND. Ale ja som uviazol na niečo a potrebujú pomoc.

Tu je môj stav Potřebuji, aby bol schopný zastaviť niektoré užívateľov od získania prístupu k internetu (ktoré by malo byť možné získať prístup k internej a externej e-mail), a iných užívateľov by mala mať neobmedzený prístup k internetu až po celú dobu .

Tu je moje nastavenia som spustenie služby Active Directory a DNS server a DHCP tiež inštalovaná na tomto serveri som pridal všetky moje používateľov a skupín a môj DNS je hore a beh, a preto je môj DHCP. Tiež som nastavil recenzie PC s operačným systémom Windows XP PRO (je to súčasť mojej doméne a užívatelia sú schopní prihlásení do domény)

Som tiež pomocou smoothwall firewall, ktorý je plne nastaviť a fungovať. Som schopný ping vnútornú sieť (kde môj server a klienti sú), DMZ (môj webový server) a vonkajšie siete (internet)

Tak môže ktokoľvek, pomôžte mi, ak budete potrebovať akékoľvek ďalšie informácie budu odpoveď ASAP

Vďaka za pomoc

Sean
Old 12. mája 2009, 16:27
Darcu Skupina

Default Potrebujem, aby bol schopný zastaviť niektoré užívateľov od získania prístupu k internetu

Ak moje pamäť slúži mi správne, kde som pracoval sme kúsok softvér, ktorý beží na serveri s cieľom obmedziť používanie internetu potom, čo trochu surfovať po Najbližšie som prišiel na softvér sme použili na http://www.codework-systems.com/bcontrol/ v prípade, že sa niečo podobného ste po

Môj systém: --

Processor (s):
2.4GHz Intel Core 2 Quad
Základná doska:
ACER EG31M
Pamäť RAM:
2 GIG DDR2 667
Grafické karty (s):
NVIDIA GeForce 8400GS
Zvuková karta: