![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Okay, jeg for nylig havde min computer nulstilles fuldstændigt .. men nu, tastaturet er .. godt, "bunden vejret '.. så at sige. Hvis jeg trykke på Skift og derefter nøglen til at få tegnet @, det gør en af disse: "i stedet. Så at få en @ Jeg er nødt til at trykke på Skift og'2 'tasten (som skulle give") i stedet. Og desuden, hvis jeg trykker på tasten for at få tegnet #, får jeg en \ i stedet, og i det øjeblik, jeg har ikke fundet ud af, hvad andre knap vil give mig det tegn, jeg ønsker. Hvis jeg trykker på skift, og at nøglen til at få et ~ ... i stedet Jeg får en | .. og at få en ~ jeg er nødt til at trykke på Skift og at nøglepersoner under flygte, med 3 forskellige små tegn på. ... der er masser af disse ting .. dens alle rodet op .. og det gør det en mine mødre Laptop too. Enhver idé, hvordan jeg kan løse dette? Cheers, Aden |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er, fordi tastaturet er sat til USA ikke UK.
| |||
| |||
| Citat:
Og nej jeg kan ikke se en DA knappen: ( |
|
| |||
| |||
| Hvis du kører Windows XP gå i Start / Indstillinger / Kontrolpanel. Klik derefter på (eller dobbeltklik) Regionale og sproglige indstillinger ikon. Skift alle muligheder til engelsk (Storbritannien). |
|
| |||
| |||
| Citat:
Tak igen. Aden |
|
| |||
| |||
| Ja, det er hvad der menes at ske. Glad det er sorteret. Dave. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ya da jeg læste det var jeg gerne wat de hech de 2 vigtigste er 4 tegnet @ men ya thts wi dave
| |||
| |||
| Citat:
minen gør de samme ting, men im på vista på en desktop pc |
|
| |||
| |||
| oh Jeg prøvede det xp ting, som blev forklaret før og det virkede |
|
| |||
| |||
| plz hjælp mig mine taster på min laptop er rodet ud, hvis tryk sshift 2 det viser "der er mange nøgler på denne måde jeg checkede mit tastatur er UK English (standard) Jeg har windos vista |