![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Okei, olen viime aikoina ollut minun tietokone palauttaa täysin .. mutta nyt, näppäimistö on .. hyvin, "huiskin haiskin" .. niin sanotusti. Jos i paina vaihtonäppäintä ja sitten avain saada @-merkin, se jokin näistä: "sijaan. Siis saada @ i on paina vaihtonäppäintä ja" 2 "-näppäintä (jonka pitäisi antaa") sijaan. Ja myös, jos i paina näppäintä, jolla pääset #-merkki, saan \ sijasta, ja tällä hetkellä en ole löytänyt, mitä muut painike antaa minulle merkki Haluan. Jos i paina vaihtonäppäintä ja että keskeiset saada ~ ... sijaan saan | .. ja saada ~ i on paina vaihtonäppäintä ja että keskeiset alla paeta, ja 3 eri pienet merkit. ... on kuormien näistä asioista .. sen kaikki sekaisin .. ja se tekee siitä yhden minun äidit Laptop liikaa. Mitään käsitystä siitä, miten voin selvittää tämän? Cheers, Aden |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se johtuu siitä, että näppäimistö on asetettu Yhdysvalloissa ei UK.
| |||
| |||
| Quote:
Ja mitään en näe EN-painiketta: ( |
|
| |||
| |||
| Jos käytössäsi on Windows XP mennä aloitus / asetukset / ohjauspaneelia. Valitse sitten (tai kaksoisnapsauta) Aluekohtaiset-ja kieliasetukset-kuvaketta. Muuta kaikki vaihtoehdot Englanti (Yhdistynyt kuningaskunta). |
|
| |||
| |||
| Quote:
Kiitos jälleen. Aden |
|
| |||
| |||
| Joo, niinhän on tarkoitus tapahtua. Glad on lajiteltu. Dave. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ya kun luin sen i oli kuin wat että hech 2 avain on 4 @-merkin mutta ya thts wi dave
| |||
| |||
| Quote:
minun ei sama asia, mutta im on Vistan Desktop PC |
|
| |||
| |||
| oh Yritin XP asia on selitetty ennen ja se toimi |
|
| |||
| |||
| plz auttaa we Oma näppäimistön näppäimiä minun laptop on sekaisin kuin jos paina sshift +2 se näkyy "on paljon avaimia näin olen tarkistanut minun näppäimistö on Ison-Britannian englanti (oletus) Olen akkuna näköala |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tarvitsen apua Omat Näppäimistön näppäimet on sotkettu | vj00 | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 13 syyskuu 2009 06:14 |
| IE7 on xp. kaikki painikkeet ja työkalurivit puuttuvat | chang | Web-selaimet ja FTP Clients | 0 | 7th Jun 2009 00:03 |
| Näppäimistö sekaisin | ashaiba | Rautatavaran Chat | 9 | 8. Maaliskuu 2008 16:31 |
| Oma Näppäimistö on sekaisin | Hyp3r ähkyä | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 19. Joulukuu 2007 19:26 |
| Näppäimistö-määritykset - Setup Logitech Keyboard Windows | Tietokone eä | Rautatavaran Chat | 3 | 16. toukokuuta 2007 06:31 |
| Thread Tools | |
| |