![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oke, ik had onlangs mijn computer opnieuw volledig .. maar nu, het toetsenbord is .. Nou, 'Topsy ondersteboven' .. om zo te zeggen. Als ik druk op shift en klik vervolgens op de toets om het @-teken, dat doet een van deze: "plaats. Dus om een @ Ik moet druk op shift en de'2 '-toets (die moet geven") plaats. En ook, als ik druk op de toets om het teken #, dan krijg ik een \ plaats, en op het moment heb ik niet gevonden wat andere knop geeft mij het teken ik wil. Als ik druk op shift en die sleutel te krijgen ~ ... plaats i get a | .. en om een ~ Ik moet druk op shift-toets en dat onder ontsnappen, met de 3 verschillende kleine borden op. ... er zijn tal van deze dingen .. zijn alle messed up .. en doet zij een van mijn moeders laptop ook. Enig idee hoe ik dit kan sorteren? Cheers, Aden |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is omdat uw toetsenbord is ingesteld naar de VS niet het Verenigd Koninkrijk.
| |||
| |||
| Citaat:
En nee ik kan niet zien een NL knop: ( |
|
| |||
| |||
| Als u Windows XP gaat u naar Start / Instellingen / Configuratiescherm. Klik op (of dubbelklik) Regional and Language opties pictogram. Verander alle opties naar Engels (Verenigd Koninkrijk). |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Nogmaals bedankt. Aden |
|
| |||
| |||
| Ja, dat is wat wordt bedoeld gebeuren. Blij dat het is gesorteerd. Dave. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ya toen ik las dat ik was net wat de hech de 2-toets 4 wordt het @-teken maar ya thts wi dave
| |||
| |||
| Citaat:
mijne doet hetzelfde, maar im on Vista op een desktop pc |
|
| |||
| |||
| oh Ik probeerde de xp ding dat werd verklaard voor en het werkte |
|
| |||
| |||
| plz help me mijn toetsenbord toetsen op mijn laptop zijn geknoeid alsof druk sshift +2 toont "Er zijn veel toetsen als deze Ik controleerde mijn toetsenbord is Brits Engels (standaard) Ik heb Windos Vista |