![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Okej, jag nyligen haft min dator återställa helt .. men nu, tangentbordet .. Tja, "UPP nedvänd" .. så att säga. Om jag trycker på skift och sedan på knappen för att få @-tecknet, den gör en av dessa: "i stället. Så att få en @ Jag måste trycka på skift och" 2 "-knapp (som bör ge") i stället. Och även om jag trycker på knappen för att få # tecken får jag ett \ i stället, och för tillfället har jag inte fått reda på vad andra knappen kommer att ge mig ett tecken jag vill. Om jag trycker på skift och att nyckeln till att få en ~ ... istället får jag en | .. och att få en ~ Jag måste trycka på skift och det viktigaste under flykt, med 3 olika små skyltar på. ... det finns massor av dessa saker .. har alla ställt till det .. och det är det en mina mammor Laptop också. Någon aning om hur jag kan lösa detta? Skål, Aden |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det beror på ditt tangentbord är inställd på att USA inte Storbritannien.
| |||
| |||
| Citat:
Och nej jag kan inte se ett EN knapp: ( |
|
| |||
| |||
| Om du använder Windows XP gå in på Start / Inställningar / Kontrollpanelen. Klicka sedan på (eller dubbelklicka på) Nationella inställningar och språkinställningar ikonen. Ändra alla alternativ till engelska (Storbritannien). |
|
| |||
| |||
| Citat:
Tack igen. Aden |
|
| |||
| |||
| Ja, det är vad som skall ske. Kul att det är sorterat. Dave. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dig när jag läste det jag gillar vad de hech de 2 nyckel 4 den @ tecken men ya thts wi dave
| |||
| |||
| Citat:
min gör samma sak men im on Vista på en stationär dator |
|
| |||
| |||
| oh Jag har provat den xp sak som förklarades innan och det fungerade |
|
| |||
| |||
| plz hjälpa mig mina tangenter på min laptop är messed som om pressens sshift 2 visar det "finns många nycklar som denna jag kollade mitt tangentbord är brittisk engelska (standard) Jag har windos vista |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Jag behöver hjälp med mitt tangentbord nycklar Alla Messed Up | vj00 | Windows-operativsystem | 2 | 13 September 2009 06:14 |
| IE7 i XP. alla knappar och verktygsfält saknas | Chang | Webbläsare & FTP Klienter | 0 | 7 juni 2009 00:03 |
| Tangentbord trasslat till | ashaiba | General Hardware Chat | 9 | 8 mars 2008 16:31 |
| Mitt tangentbord är ställt till | Hyp3r grymta | Windows-operativsystem | 3 | 19 december 2007 19:26 |
| Tangentbordskonfiguration - Setup Logitech tangentbord i Windows | Computer Spec | General Hardware Chat | 3 | 16 maj 2007 06:31 |
| Thread Tools | |
| |