![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har et problem, og udseende er der ingen vej ud ... jeg starter min PC, efter bios processor og DDR information, i stedet for Windows XP logo ser det ud til en sort skærm med en horisontal hvid stribe lignende gerne, at en, når du starter nyttiggørelse console.It tager mere end 10 minutter til at forsvinde og Windows XP logo til appear.What skal jeg gøre? Det hvide stribe er virkelig irriterende og kan vente 15 min til Windows for at starte!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Downloade Piriform CCleaner og installere den.
Naviger til Registry (til venstre) og klik på Scan for spørgsmål. Derefter vælge Fix Udvalgte, backup, hvis du ønsker, men ikke nødvendigt. Genstart og se om det er gjort nogen forskel. Hvis ikke, skal du gå ind i BIOS ved start og få det til at starte op fra cd før HDD og derefter indsætte XP disken og genstarte. Vælg muligheden for at reparere installationen.
|
|
|||
|
|||
|
Ser ud til, at det ikke virker ... og jeg prøvede også den anden løsning, og gav mig, at en med hdd formatering og en frisk installation af enker ... jeg opdateret min bios og vendte tilbage til tidligere, og jeg nulstille det også ved at trække ud af batteriet fra bundkortet! andre løsninger?
|
|
|
|||
|
|||
|
Wow .. meget overrasket selv reparere vinduer ikke fastsætte - endsige omformaterer og installere ..
Skal være en hardware spørgsmål .. Kan du liste dine specs please?
|
|||
|
|||
|
Du ved, at jeg tænkte, at problemet er en hardware spørgsmål! Alt dette rod sket efter elektricitet er stoppet ... og efter det jeg starter min computer, og jeg har set, at stribe ... Jeg prøvede en masse ting til at reparere det. .. intet ... Jeg opdatering også bios og vendte tilbage til de oprindelige en jeg nulstille det, jeg prøvede at reparere med en frisk kopi af Windows ... ingenting ... min konfiguration: CPU AMD Athlon 3000 + chipset via m2v asus, video asus 1600 pro 256 mb, 2.5 DDR 2 kingmax ... Maxtor 80 GB! arbejder stadig fint!
|
|
|
|||
|
|||
|
Var pc'en på når strømmen gik?
|
|||
|
|||
|
Ja pc'en var på!
|
|
|
|||
|
|||
|
Kunne have påvirket PSU.
Har du forsøgt at bruge en anden?
|
|||
|
|||
|
Nej! Jeg har ikke prøvet noget ... om hardware! Thx anyway! Men jeg tror, at jeg er nødt til at gå i tjeneste for nogle debugging ...!
|
|
|
|||
|
|||
|
Jamen jeg vil storngly anbefaler at prøve en anden PSU.
Selv hvis du ikke har en de er meget billige virkelig.