![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on ongelma, ja näyttää siltä kuin ei ulos ... voin aloittaa minun PC jälkeen bios prosessori ja DDR informations sijaan Windows XP: n logo se näkyy musta ruutu jossa on horisontaalinen valkoinen raita samanlainen kuin että yksi jos olet alkaen hyödyntämis console.It kestää yli 10 minuuttia katoavat ja windows xp logo appear.What minun pitäisi tehdä? Tämä valkoinen raita on todella ärsyttävää ja voi odottaa 15 min ikkunat alkaa! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ladata Piriform CCleaner ja asenna se. Navigoi rekisterin (vasemmalla) ja napsauta Etsi kysymykset. Valitse Korjaa Valittu takaisin, jos haluatte, mutta ei välttämätöntä. Käynnistä uudelleen ja onko siinä mitään eroa. Jos ei, mene BIOS Käynnistys ja saada se käynnistää rompulta ennen HDD, sitten lisätä XP: n levy ja käynnistä. Valitse vaihtoehto korjaus asennusta.
|
| |||
| |||
| Näyttää siltä, että se ei toimi ... ja olen yrittänyt myös toinen ratkaisu, ja antoi minulle, että yksi hdd muotoilu ja uusi asennus lesken ... Olen päivittänyt bios ja kääntyi takaisin edelliseen ja palauttaa sen myös , vedä akku pois mainboard! muita ratkaisuja? |
|
| |||
| |||
| Vau .. hyvin yllättynyt jopa korjaamisesta ikkunat ei korjata - puhumattakaan uudelleen ja asenna .. Täytyy olla laitteisto kysymys .. Voitteko luetella your specs please?
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Te tiedätte, ajattelin, että ongelma on laitteisto kysymys! Kaikki tämä sotku tapahtui sen jälkeen, kun sähkö on lopettanut ... ja tämän jälkeen voin aloittaa minun tietokone ja olen nähnyt, että raita ... Yritin paljon asioita korjata. .. ei mitään ... I päivitetään myös bios ja kääntyi takaisin alkuperäisen minun palauttaa sen, yritin korjata kanssa uuden version ikkunat ... mitään ... minun configuration: CPU AMD Athlon 3000 + piirisarjan kautta m2v asus, video asus 1600 pro 256 Mt, 2,5 DDR 2 kingmax ... Maxtor 80 gb! vielä hyvin! |
|
| |||
| |||
| Oliko PC, kun valta meni?
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Kyllä pc oli! |
|
| |||
| |||
| On voinut vaikuttaa PSU. Oletko yrittänyt käyttää toista?
|
| |||
| |||
| Ei! En ole yrittänyt mitään ... mitä laitteisto! Thx anyway! Uskon kuitenkin, että minun on mentävä palvelun joidenkin virheenjäljitykseen ...! |
|
| |||
| |||
| No haluaisin storngly suositella yrittää eri PSU. Vaikka sinulla ei ole he ovat erittäin halpoja todella.