mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Ik heb hulp nodig - PC niet opstarten in Windows

Reply

Thread Tools
Old 1 mei 2009, 05:05
Nieuw Lid Fractie

Default Ik heb hulp nodig - PC niet opstarten in Windows

Ik heb een probleem en lijkt er geen uitweg meer ... Ik start mijn pc, na bios-processor en DDR-informatie, in plaats van Windows XP-logo lijkt een zwart scherm met een horizontale witte streep je net als dat een functie als u begint console.It herstel duurt langer dan 10 minuten om te verdwijnen en Windows XP-logo om appear.What moet ik doen? Dat witte streep is erg irritant en kan 15 minuten wachten voor de ramen om te beginnen!
Old 1 mei 2009, 09:29
Donor Groep

Downloaden Piriform CCleaner en installeer het.

Navigeer naar Register (aan de linkerkant) en klik op Scan for Issues. Selecteer vervolgens Fix Selected, back-up als je wilt, maar niet noodzakelijk.

Opnieuw opstarten en kijken of dat enig verschil.

Zo niet, ga in de BIOS bij het opstarten en krijg het op te starten vanaf cd-rom voor de HDD, en steek XP-schijf en opnieuw opstarten.

Kies optie voor reparatie naar de te installeren.
Old 1 mei 2009, 10:23
Nieuw Lid Fractie

Het lijkt erop dat het niet werkt ... en ik probeerde ook de tweede oplossing die u gaf mij dat een met HDD formatteren en een verse installatie van weduwen ... Ik heb mijn bios en keerde terug naar de vorige en ik ook opnieuw instellen door het uittrekken van de batterij van het moederbord! andere oplossingen?
Old 1 mei 2009, 10:25
Donor Groep

Wow .. zeer verbaasd zelfs repareren van ramen niet vast te stellen - laat staan opnieuw te formatteren en te installeren ..

Moet een hardware-probleem ..

Kunt u een lijst van uw specs please?
Old 1 mei 2009, 11:01
Nieuw Lid Fractie

Je weet dat ik was dat probleem het denken is een hardware-probleem! Al deze ellende is er gebeurd na elektriciteit is gestopt ... en na dat ik mijn computer opstart en ik heb gezien dat streep ... Ik heb geprobeerd een heleboel dingen om dat te herstellen. .. niets ... Ik heb ook update van het BIOS en keerde terug naar de oorspronkelijke een reset ik het, ik heb het geprobeerd te repareren met een vers exemplaar ramen ... niets ... mijn configuratie: CPU AMD Athlon 3000 + chipset via asus m2v-, video - asus 1600 pro 256 mb, 2,5 ddr 2 KINGMAX ... Maxtor 80 GB! werkt nog steeds prima!
Old 1 mei 2009, 11:51
Donor Groep

Was de pc op als de stroom ging?
Old 2 mei 2009, 01:48
Nieuw Lid Fractie

Ja de pc is op!
Old 2 mei 2009, 10:42
Donor Groep

Zou hebben gehad voor de PSU.

Heeft u geprobeerd met behulp van een andere?
Old 2 mei 2009, 14:58
Nieuw Lid Fractie

Nee, ik heb niet geprobeerd iets ... over hardware! Thx anyway! Maar ik denk dat ik moet gaan om een dienst voor het debuggen ...!
Old 2 mei 2009, 15:40
Donor Groep

Nou, ik zou storngly adviseren u een andere voeding.

Zelfs als u niet beschikt over een zeer goedkoop zijn ze echt.

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Problemen met Booten van Windows XP solosdk Windows besturingssystemen 6 16 oktober 2009 01:55
Dual booten van Windows 7 RC en mijn huidige Windows XP Coolyxxx Windows besturingssystemen 6 5 mei 2009 22:59
Windows XP Niet Booten jaybob275 Windows besturingssystemen 1 10 nov 2008 17:26
Hulp nodig voor het opstarten van een Windows-probleem! mistamocopgreen Windows besturingssystemen 1 25 okt 2007 18:51
Windows / PC opstarten robbiecom Algemene programmatuurnoot Chat 4 27 aug 2007 06:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.