![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har et problem, og ser ut som det er ingen vei ut ... starter jeg min PC, etter bios prosessor og DDR informations, i stedet for Windows XP logo det vises en svart skjerm med en horisontal hvit stripe ligner sånn en når du starter utvinning console.It tar mer enn 10 minutter å forsvinne og windows xp logoen til appear.What skal jeg gjøre? Det hvite stripen er veldig irriterende og kan vente 15 minutter for Windows for å starte! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Laste ned Piriform CCleaner og installere det. Naviger til Registerkontroll (til venstre) og klikke Søk etter Issues. Deretter velger du Fix valgt, sikkerhetskopiere dersom du ønsker, men ikke nødvendig. Reboot og se om det er gjort noen forskjell. Hvis ikke, gå inn i BIOS ved oppstart og få den til å starte fra CD før HDD, og deretter sette inn XP-platen og restarte. Velg alternativet for å reparere installasjonen.
|
| |||
| |||
| Ser ut som det fungerer ikke ... og jeg prøvde også andre som u ga meg som en med HDD formatering og en fersk installasjon av enker ... jeg oppdatert min bios og slått tilbake til forrige og jeg det også ved å trekke ut batteriet fra hovedkortet! andre løsninger? |
|
| |||
| |||
| Wow .. veldig overrasket selv reparere Windows ikke fikse - si reformatere og installere .. Må være en hardware problem .. Kan du listen din, kan du?
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Du vet jeg tenkte at problemet er hardware problem! Alt dette skjedde etter elektrisitet har stoppet ... og etter dette starter jeg min datamaskin, og jeg har sett at stripe ... Jeg har prøvd mange ting for å reparere dette. .. ikke noe ... jeg oppdaterte også bios og slått tilbake til opprinnelig en jeg det, jeg prøvde å reparere med en ny kopi vinduer ... ingenting ... min konfigurasjon: CPU AMD Athlon 3000 + brikkesett via m2v asus, video asus 1600 pro 256 MB, 2.5 DDR 2 kingmax ... maxtor 80 gb! fremdeles arbeider fin! |
|
| |||
| |||
| Var PC på når strømmen gikk?
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Ja PCen var på! |
|
| |||
| |||
| Kunne ha påvirket PSU. Har du prøvd å bruke en annen?
|
| |||
| |||
| Nei! Jeg har ikke prøvd noe ... angående maskinvare! Thx anyway! Men jeg tror at jeg må gå på service for noen debugging ...! |
|
| |||
| |||
| Vel jeg vil storngly anbefale deg å prøve en annen PSU. Selv om du ikke har en de er veldig billig egentlig.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Problemer med oppstart av Windows XP | solosdk | Windows-operativsystemer | 6 | 16 oktober 2009 01:55 |
| Dual starte Windows 7 RC og min nåværende Windows XP | Coolyxxx | Windows-operativsystemer | 6 | 5 mai 2009 22:59 |
| Windows XP Ikke oppstart | jaybob275 | Windows-operativsystemer | 1 | 10 nov 2008 17:26 |
| Trenger du hjelp for en Windows oppstart problem! | mistamocopgreen | Windows-operativsystemer | 1 | 25 oktober 2007 18:51 |
| Hindre Windows / PC-oppstart | robbiecom | General Software Chat | 4 | 27 august 2007 06:49 |
| Thread Tools | |
| |