mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Jeg trenger hjelp - PC Ikke oppstart i Windows

Reply

Thread Tools
Old 1 mai 2009, 05:05
New Member Group

Default Jeg trenger hjelp - PC Ikke oppstart i Windows

Jeg har et problem, og ser ut som det er ingen vei ut ... starter jeg min PC, etter bios prosessor og DDR informations, i stedet for Windows XP logo det vises en svart skjerm med en horisontal hvit stripe ligner sånn en når du starter utvinning console.It tar mer enn 10 minutter å forsvinne og windows xp logoen til appear.What skal jeg gjøre? Det hvite stripen er veldig irriterende og kan vente 15 minutter for Windows for å starte!
Old 1 mai 2009, 09:29
Donor Group

Laste ned Piriform CCleaner og installere det.

Naviger til Registerkontroll (til venstre) og klikke Søk etter Issues. Deretter velger du Fix valgt, sikkerhetskopiere dersom du ønsker, men ikke nødvendig.

Reboot og se om det er gjort noen forskjell.

Hvis ikke, gå inn i BIOS ved oppstart og få den til å starte fra CD før HDD, og deretter sette inn XP-platen og restarte.

Velg alternativet for å reparere installasjonen.

Min System: FordyPC

Prosessor (er):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Hovedkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM-minne:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY NVIDIA GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (er):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optisk stasjon (er):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Case / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Skjerm (er):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 1 mai 2009, 10:23
New Member Group

Ser ut som det fungerer ikke ... og jeg prøvde også andre som u ga meg som en med HDD formatering og en fersk installasjon av enker ... jeg oppdatert min bios og slått tilbake til forrige og jeg det også ved å trekke ut batteriet fra hovedkortet! andre løsninger?
Old 1 mai 2009, 10:25
Donor Group

Wow .. veldig overrasket selv reparere Windows ikke fikse - si reformatere og installere ..

Må være en hardware problem ..

Kan du listen din, kan du?
Old 1 mai 2009, 11:01
New Member Group

Du vet jeg tenkte at problemet er hardware problem! Alt dette skjedde etter elektrisitet har stoppet ... og etter dette starter jeg min datamaskin, og jeg har sett at stripe ... Jeg har prøvd mange ting for å reparere dette. .. ikke noe ... jeg oppdaterte også bios og slått tilbake til opprinnelig en jeg det, jeg prøvde å reparere med en ny kopi vinduer ... ingenting ... min konfigurasjon: CPU AMD Athlon 3000 + brikkesett via m2v asus, video asus 1600 pro 256 MB, 2.5 DDR 2 kingmax ... maxtor 80 gb! fremdeles arbeider fin!
Old 1 mai 2009, 11:51
Donor Group

Var PC på når strømmen gikk?
Old 2 mai 2009, 01:48
New Member Group

Ja PCen var på!
Old 2 mai 2009, 10:42
Donor Group

Kunne ha påvirket PSU.

Har du prøvd å bruke en annen?
Old 2 mai 2009, 14:58
New Member Group

Nei! Jeg har ikke prøvd noe ... angående maskinvare! Thx anyway! Men jeg tror at jeg må gå på service for noen debugging ...!
Old 2 mai 2009, 15:40
Donor Group

Vel jeg vil storngly anbefale deg å prøve en annen PSU.

Selv om du ikke har en de er veldig billig egentlig.

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Problemer med oppstart av Windows XP solosdk Windows-operativsystemer 6 16 oktober 2009 01:55
Dual starte Windows 7 RC og min nåværende Windows XP Coolyxxx Windows-operativsystemer 6 5 mai 2009 22:59
Windows XP Ikke oppstart jaybob275 Windows-operativsystemer 1 10 nov 2008 17:26
Trenger du hjelp for en Windows oppstart problem! mistamocopgreen Windows-operativsystemer 1 25 oktober 2007 18:51
Hindre Windows / PC-oppstart robbiecom General Software Chat 4 27 august 2007 06:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.