![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Så her er mit problem, jeg havde brug for at oprette et hjem bibliotek for alle mine brugere (meget noget andet er alle klar oprettet), men en bruger skal kunne se alle de hjem directorys (admin-bruger), men jeg ved ikke vide, hvordan du indstiller denne hidtil hver bruger kan kun se deres eget hjem bibliotek. Nu har jeg ændret tilladelse til admin bruger til at give fuld kontrol til den overordnede mappe, hvor hjemmebibliotek og bliver gemt andet end at jeg stumped. Så kan nogen derude hjælpe mig! Sean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vær venlig ikke at starte duplikateksemplar tråde, tak.
| |||
| |||
| Så er der nogen der kan hjælpe mig? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er dette Active Directory? Har du roaming profiler, eller mappe omdirigering? Er De bekendt med koncernens politik? Jeg er naturligvis under forudsætning af dette er Server 2003 / 2008. Principielt er jeg sige, vi har brug VEJS flere oplysninger.
|
| |||
| |||
| Tak for at komme tilbage til mig serverguy. Ok her er hele mit setup, jeg har 4 servere alle kører på Windows Server 2003 med SP1. Jeg har brug for serverne til at køre Active Directory (denne server har også min DNS og DHCP installeret på den), filserver, web server, print server. Alle de servere er sat op og kører, og de er alle en del af det samme domæne. Jeg har allerede setup mit hjem bibliotek for alle mine brugere, og de arbejder (jeg bruger roaming profiler), men som jeg sagde i mit sidste indlæg jeg har brug for en bruger for at kunne se alle de andre brugere hjemmebiblioteker. Jeg har ikke været vise hvad mappe omdirigering er (så jeg vil sige nej til, at en), og jeg ved, hvad gruppe politikker, men ikke har brugt dem med servere. Ved ikke, hvad der ellers at sige andre end før jeg begyndte at gøre dette projekt, jeg ikke var blevet vist, hvordan man opretter en hjemmemappe, der er grunden til, at jeg finder det så hårdt. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Active Directory og e-mail forespørgsel.? | atorres0506 | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 3 november 2009 08:59 |
| Active Directory ... hvor er den? | Isaac appiah | Windows-operativsystemer | 1 | 17th May 2009 14:00 |
| Importere login navne fra Active Directory til en CSV-format | agtjev | Windows-operativsystemer | 0 | 15 juni 2009 13:52 |
| Vind 2000Pro har 2 program files directory | jensen1328 | Windows-operativsystemer | 2 | 7 juni 2008 12:05 |
| Bygningen Links Gennem Directory Submissions | emmaonline | Web Design, Hosting & SEO | 6 | 15 marts 2007 16:33 |
| Thread Tools | |
| |