![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Joten tässä on minun ongelmani, minun tarvitsi perustaa kotona hakemiston kaikki käyttäjät (juuri se mitä muuta on valmis perustaa), mutta yksi käyttäjä on voitava nähdä kaikki kotona directorys (admin käyttäjä), mutta en Tiedän, miten asettaa tämän tähän mennessä jokainen käyttäjä voi katsella vain oman kotihakemiston. Nyt olen muuttanut luvan admin käyttäjän antamaan täyden johtosuhteen pääkansion jossa kotihakemiston ja varastoituna muuta kuin että olen ihan änkkänä. Joten kukaan voi siellä auttaa minua! Sean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Älä aloita Kaksoiskappale kierteet, kiitos.
| |||
| |||
| Onko siis olemassa joku, joka voi auttaa minua? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko tämä Active Directory? Onko sinulla verkkovierailut profiileja, tai kansion uudelleenohjaus? Oletko perehtynyt ryhmän politiikkaa? Olen tietenkin olettaen tämä Server 2003 / 2008. Pohjimmiltaan Sanon tarvitsemme WAY lisätietoja.
|
| |||
| |||
| Kiitos saada takaisin minulle serverguy. Ok tässä on minun koko setup; olen 4 palvelimet kaikki käynnissä Windows Server 2003 SP1: n kanssa. Tarvitsen palvelimet suorittaa Active Directory (tämä palvelin on myös minun DNS ja DHCP asennettu it), tiedosto-palvelin, web-palvelin, kirjoita palvelimen. Kaikki palvelimet on perustettu ja toiminnassa ja ne ovat kaikki osa samaa verkkotunnusta. Olen jo setup kotini hakemiston kaikki käyttäjät ja ne toimivat (I am using verkkovierailut profiileja), mutta kuten sanoin viime post Tarvitsen käyttäjä voi nähdä kaikki muut käyttäjien kotihakemistoissa. En ole näyttää mitä kansion uudelleenohjauksen on (niin sanon "ei", että yksi), ja tiedän, mitä ryhmän toimintaan, mutta eivät ole käyttäneet niille palvelimille. Etkö tiedä, mitä muuta muuta sanottavaa kuin ennen Aloin tehdä tätä hanketta I ei ollut osoittaa, miten voitaisiin laatia kotihakemiston siksi minun on niin vaikea. |