mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Ikoner ikke vises i Windows XP Black Edition

Reply

Thread Tools
Old 15. juni 2009, 05:06
Ny Medlem Gruppen

Default Ikoner ikke vises i Windows XP Black Edition

Hej. Jeg har lige installeret Windows XP sort ed. Alt var fint, indtil jeg ændret min skærm Rez. Og nu, hvis gjort, at mit skrivebord ikoner viser, men ikke med et billede. Samme for min opgave bar. Lige huller, hvor billederne er ment at være. Når jeg hover min musen over dem der står softwaren navn og når jeg klikker på det fungerer det fint, men sitll ingen billede. Samme med Firefox. ingen "Tilbage", "Home" "refresh" ECT ECT

Iv tryed ændre apprance og propertys.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
AMD Phenom 9950 Black Edition? Murgy90 CPU, bundkort og RAM 1 25 august 2009 14:44
AMD Phenom II X4 940 Black Edition redden137 CPU, bundkort og RAM 4 12 januar 2009 03:26
Ikoner ikke vises på IE værktøjslinje witsend26 Webbrowsere & FTP Klienter 2 19 december 2008 18:30
Windows Vista Black Edition farveskema til XP Gurbir Windows-operativsystemer 11 12. maj 2008 09:58
Sort mappeikoner Aladdin Windows-operativsystemer 1 25 oktober 2007 07:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.