mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Ikoner vises ikke i Windows XP Black Edition

Reply

Thread Tools
Old 15 juni 2009, 05:06
New Member Group

Default Ikoner vises ikke i Windows XP Black Edition

Hallo. Jeg installerte Windows XP svart red. Alt var bra inntil jeg endret min skjerm rez. Og nå hvis gjort at min desktop ikoner vises, men ikke med hvilken som helst bilde. Samme for meg oppgavelinjen. Bare hull der bildene er ment å være. Når jeg holder mitt musen over dem står det at programvaren og når jeg klikker på det fungerer fint, men sitll ingen bilde. Samme med Firefox. no "Tilbake" for "Hjem" "Oppdater" ect ect

Iv tryed endre apprance og propertys.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
AMD Phenom 9950 Black Edition? Murgy90 CPUer, Hovedkort & RAM 1 25 august 2009 14:44
AMD Phenom X4 II 940 Black Edition redden137 CPUer, Hovedkort & RAM 4 12 januar 2009 03:26
Ikoner ikke vises på verktøylinjen i Internet Explorer witsend26 Nettlesere & FTP Clients 2 19 desember 2008 18:30
Windows Vista Black Edition fargeoppsett for XP Gurbir Windows-operativsystemer 11 12 mai 2008 09:58
Black mappeikoner Aladdin Windows-operativsystemer 1 25 oktober 2007 07:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.