mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Ikoner inte visas i Windows XP Black Edition

Reply

Thread Tools
Old 15 juni 2009, 05:06
New Member Group

Default Ikoner inte visas i Windows XP Black Edition

Hej. Jag har precis installerat Windows XP svart ed. Allt var bra tills jag ändrat min skärm rez. Och nu om gjort att mitt skrivbord ikoner visa men inte med någon bild. Samma för min uppgift bar. Bara luckor där bilder som ska vara. När jag hover min musen över dem står programvaran namn och när jag klickar på den fungerar det bra, men sitll ingen bild. Samma med Firefox. inte "Tillbaka" "Hem" "Uppdatera" ect ect

Iv tryed ändra apprance och propertys.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
AMD Phenom 9950 Black Edition? Murgy90 Processorer, moderkort & RAM 1 25 augusti 2009 14:44
AMD Phenom II X4 940 Black Edition redden137 Processorer, moderkort & RAM 4 12 januari 2009 03:26
Ikoner inte visas på IE verktygsfält witsend26 Webbläsare & FTP Klienter 2 19 december 2008 18:30
Windows Vista Black Edition färgschema för XP Gurbir Windows-operativsystem 11 12 maj 2008 09:58
Svart mapp ikoner Aladdin Windows-operativsystem 1 25 oktober 2007 07:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.