mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Hvis min Windows prøveperiode udløber og jeg har ikke gemt mine filer vil jeg miste dem for evigt?

Reply

Thread Tools
Old 20. maj 2009, 06:01
Ny Medlem Gruppen

Default Hvis min Windows prøveperiode udløber og jeg har ikke gemt mine filer vil jeg miste dem for evigt?

Jeg har købt en ny Windows-operativsystemet til at installere på min pc. I øjeblikket har jeg en trial version, som løber ud i løbet af 1 dag. Hvis det løber ud, og jeg har ikke gemt filerne jeg har brug for på en ekstern harddisk, vil jeg miste disse filer? Kan jeg få til denne filer uden et operativsystem dvs Musikfiler Excel og Word-dokumenter osv.

thanks in advance

Brian
Old 20. maj 2009, 06:36
Donor-Gruppen

Default Hvis min Windows prøveperiode udløber og jeg har ikke gemt mine filer vil jeg miste dem for evigt?

Bare af nysgerrighed, hvorfor har du ikke bare gå online for at microsoft og betale dem for OS du bruger det som et forsøg i stedet for at købe en anden?

Anyways, bare gemme dine filer til en ekstern HD eller disk. Kort sagt, hvis du lader dem på computeren og installere den nye OS over toppen af dem du vil miste dem. Hvis din "nye" OS ikke omfatter kontor Men vil du ikke være i stand til at accesss de Word-eller Excel-filer anyways. En anden, hvis: Hvis du har Office 2007 (i din retssag OS) og er reverting tilbage til en tidligere version af Office, skal du sørge for at gemme filer "som" den tidligere version af Office.
Old 20. maj 2009, 06:46
Ny Medlem Gruppen

Hej

Ikke tænke på det. Doh! (going on-line)

Hvad sker der, hvis jeg ikke gemme filer, før retssagen løber ud? Vil jeg være i stand til at gemme dem på alle?

skål
Brian
Old 20. maj 2009, 07:31
Donor-Gruppen

Jeg er ikke 100% sikker på om mit næste oversigt, men jeg er temmelig sikker lol så her går: Hvis din prøvekørsler ud, vil du stadig være i stand til at starte computeren, men det vil gå til registrering skærmen. Der kan du enten købe på nettet, og tage den ene, du fik i forretningen tilbage. ELLER, og her er den del, jeg ikke er sikker på, hvis du har købt den samme version af Windows, som er på din maskine som en retssag (dvs.: home premium på din maskine, Home Premium i boksen) indtaste Activation Key-kode off pakken i det angivne felt. Selvfølgelig kan du ikke indtaste nøglen ud af pakken og tager den tilbage lol, eller kan du bruge disken på en anden maskine som aktiveringsnøgle vil ikke arbejde to gange.
Old 20. maj 2009, 07:37
Ny Medlem Gruppen

Ok tak for det tip. Jeg kunne købe en online for at være sikker

Have en god dag.

Brian
Old 20. maj 2009, 12:44
Donor-Gruppen

Du har ret Bubba.

Hvis du bare gå på nettet, betale for en aktivering og indtaste at nøglepersoner, du lige har købt, vil lade dig fortsætte som sædvanligt, bortset fra det vil stoppe hassling du for aktiveringsnøgle eller betaling

Mit system: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Bundkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Hukommelse:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Grafikkort (r):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (e):
Seagate HDBarracuda 1x 1 TB 1x 250 GB
Optisk drev (r):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Sag / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Køling:
Stock
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 20. maj 2009, 13:36
Donor-Gruppen

Det rigtige svar er, at ingen, filerne tilbage. Ethvert andet operativsystem som en Linux LiveCD vil være i stand til at inddrive dem i en klemme.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 21. maj 2009, 05:03
Ny Medlem Gruppen

takket Carbon,

Jeg har installeret XP i aftes. I den proces kan du holde partions, at filerne er i, hvis du vil, eller slette og starte forfra.

Jeg gemte dem til en bærbar drev og udeladt partions for en ren skifer

Godt arbejde

Hilsen
Brian
Old 21. maj 2009, 08:20
Donor-Gruppen

også når retssagen løber tør du ikke længere kan få adgang til kontrolpanelet og en belastning på andre funktioner, der gør operativsystemet nytteløs. det skete for mig en gang

Mit system: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Bundkort:
Asus
RAM Hukommelse:
1 gig DDR
Grafikkort (r):
256MB G-kraft
Lydkort:
Sound Blaster 5.1
Harddisk (e):
1-80 GB 1-120GB Western Digital's
Optisk drev (r):
Pioneer's DVD-RW
Sag / PSU:
brugerdefinerede tilfælde & 650w PSU
Køling:
DIY watercooling
Network / Internet:
Virgin 50MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 22. maj 2009, 09:27
Donor-Gruppen

Ja, du får også en masse ting som tidstællere et. før det giver dig mulighed for at logge på eller gøre noget ..

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.