![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har købt en ny Windows-operativsystemet til at installere på min pc. I øjeblikket har jeg en trial version, som løber ud i løbet af 1 dag. Hvis det løber ud, og jeg har ikke gemt filerne jeg har brug for på en ekstern harddisk, vil jeg miste disse filer? Kan jeg få til denne filer uden et operativsystem dvs Musikfiler Excel og Word-dokumenter osv. thanks in advance Brian |
|
| |||
| |||
| Bare af nysgerrighed, hvorfor har du ikke bare gå online for at microsoft og betale dem for OS du bruger det som et forsøg i stedet for at købe en anden? Anyways, bare gemme dine filer til en ekstern HD eller disk. Kort sagt, hvis du lader dem på computeren og installere den nye OS over toppen af dem du vil miste dem. Hvis din "nye" OS ikke omfatter kontor Men vil du ikke være i stand til at accesss de Word-eller Excel-filer anyways. En anden, hvis: Hvis du har Office 2007 (i din retssag OS) og er reverting tilbage til en tidligere version af Office, skal du sørge for at gemme filer "som" den tidligere version af Office. |
|
| |||
| |||
| Hej Ikke tænke på det. Doh! (going on-line) Hvad sker der, hvis jeg ikke gemme filer, før retssagen løber ud? Vil jeg være i stand til at gemme dem på alle? skål Brian |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke 100% sikker på om mit næste oversigt, men jeg er temmelig sikker lol så her går: Hvis din prøvekørsler ud, vil du stadig være i stand til at starte computeren, men det vil gå til registrering skærmen. Der kan du enten købe på nettet, og tage den ene, du fik i forretningen tilbage. ELLER, og her er den del, jeg ikke er sikker på, hvis du har købt den samme version af Windows, som er på din maskine som en retssag (dvs.: home premium på din maskine, Home Premium i boksen) indtaste Activation Key-kode off pakken i det angivne felt. Selvfølgelig kan du ikke indtaste nøglen ud af pakken og tager den tilbage lol, eller kan du bruge disken på en anden maskine som aktiveringsnøgle vil ikke arbejde to gange. |
|
| |||
| |||
| Ok tak for det tip. Jeg kunne købe en online for at være sikker Have en god dag. Brian |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du har ret Bubba. Hvis du bare gå på nettet, betale for en aktivering og indtaste at nøglepersoner, du lige har købt, vil lade dig fortsætte som sædvanligt, bortset fra det vil stoppe hassling du for aktiveringsnøgle eller betaling
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det rigtige svar er, at ingen, filerne tilbage. Ethvert andet operativsystem som en Linux LiveCD vil være i stand til at inddrive dem i en klemme.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| takket Carbon, Jeg har installeret XP i aftes. I den proces kan du holde partions, at filerne er i, hvis du vil, eller slette og starte forfra. Jeg gemte dem til en bærbar drev og udeladt partions for en ren skifer Godt arbejde Hilsen Brian |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| også når retssagen løber tør du ikke længere kan få adgang til kontrolpanelet og en belastning på andre funktioner, der gør operativsystemet nytteløs. det skete for mig en gang
|
| |||
| |||
| Ja, du får også en masse ting som tidstællere et. før det giver dig mulighed for at logge på eller gøre noget ..
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |