mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Als mijn Windows-proces verloopt en ik heb mijn bestanden niet opgeslagen zal ik ze voorgoed kwijt?

Reply

Thread Tools
Old 20 mei 2009, 06:01
Nieuw Lid Fractie

Default Als mijn Windows-proces verloopt en ik heb mijn bestanden niet opgeslagen zal ik ze voorgoed kwijt?

Ik kocht een nieuwe Windows-besturingssysteem te installeren op mijn pc. Momenteel heb ik een trial versie op dat loopt binnen 1 dag. Als deze leeg is en ik heb niet opgeslagen bestanden ik nodig heb op een externe harde schijf zal ik verliezen die bestanden? Kan ik deze bestanden zonder een besturingssysteem dwz Muziekbestanden Excel en Word documenten, enz.

Thanks in advance

Brian
Old 20 mei 2009, 06:36
Donor Groep

Default Als mijn Windows-proces verloopt en ik heb mijn bestanden niet opgeslagen zal ik ze voorgoed kwijt?

Gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom heb je niet gewoon online gaan naar Microsoft en betalen ze voor het OS dat je gebruikt als een proces in plaats van de aankoop van een ander?

Anyways, net sla uw bestanden op een externe HD of schijf. Kortom, als je ze op die computer en installeer de nieuwe OS over bovenkant van hen u zal verliezen. Als uw "nieuwe" OS geen kantoor maar u zult niet kunnen accesss het Word-of Excel-bestanden Anyways. Een ander als: als u momenteel office 2007 (in uw proces OS) en zijn terugkeer naar een eerdere versie van Office, zorg ervoor dat u de bestanden "als" de eerdere versie van Office.
Old 20 mei 2009, 06:46
Nieuw Lid Fractie

Hoi

Niet denken dat. Doh! (going on-line)

Wat zal er gebeuren als ik niet sla de bestanden voordat het proces verlopen? Zal ik in staat om deze op te slaan op alle?

sante
Brian
Old 20 mei 2009, 07:31
Donor Groep

Ik ben niet 100% zeker over mijn volgende verklaring, maar ik ben vrij zeker lol dus hier geldt: Als uw trial verlopen, kunt u nog steeds bij het opstarten van uw computer, maar het zal gaan naar het registratie scherm. Daar kunt u kopen op de lijn en neemt de ene heb je in de winkel terug. OR, en hier is het onderdeel Ik ben niet zeker van, als je kocht dezelfde versie van Windows als op uw machine als een proces (dat wil zeggen: Home Premium op uw machine, Home Premium in het vak), voert u de Activation Key-code uit het pakket in de ruimte. Je kunt natuurlijk niet in de sleutel uit de verpakking en neem het terug lol, noch kan je gebruik maken van de schijf op een andere machine als de Activering toets werkt niet tweemaal.
Old 20 mei 2009, 07:37
Nieuw Lid Fractie

Ok bedankt voor de tips. Ik zou kopen een online-veilig

Hebben een goede dag.

Brian
Old 20 mei 2009, 12:44
Donor Groep

U hebt gelijk Bubba.

Als je gewoon online gaan, betalen voor een activering en voer die sleutel die u zojuist hebt gekocht, zal het u laten verrichten, zoals gewoonlijk, behalve dat stopt hassling u voor activeringssleutel of de betaling
Old 20 mei 2009, 13:36
Donor Groep

Het echte antwoord is dat niet, de bestanden blijven. Elk ander besturingssysteem zoals Linux LiveCD zal kunnen herstellen in een snuifje.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 21 mei 2009, 05:03
Nieuw Lid Fractie

dankzij Carbon,

Ik installeerde XP gisteravond. Tijdens het proces kunt u de partions dat de bestanden zijn, als je wilt, of verwijderen en opnieuw te beginnen.

Ik heb ze op een draagbare drive en schrapt de partions voor een schone lei

Goed werk

Groeten
Brian
Old 21 mei 2009, 08:20
Donor Groep

ook wanneer het proces verloopt kunt u niet langer toegang bedieningspaneel en een belasting van andere functies maken het besturingssysteem nutteloos. it happened to me eens

Mijn Systeem: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Moederbord:
Asus
RAM Geheugen:
1 Gb DDR
Graphics Card (s):
256MB G-kracht
Sound Card:
Sound Blaster 5.1
Hard Drive (s):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optische Drive (s):
Pioneer DVD-RW
Case / PSU:
aangepaste geval & 650w PSU
Koeling:
diy Waterkoeling
Netwerk / Internet:
Virgin 50MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 22 mei 2009, 09:27
Donor Groep

Ja, je krijgt ook een last van dingen als timers et. voordat deze kunt u inloggen op of iets ..

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Is het mogelijk om een IDE schijf SATA en niet verliest alle gegevens imgachu Drives & Removable Media 1 10 jun 2009 10:20
Norton 360 Expires in 3 dagen Demtschuk Virus, spyware & Security 9 1 mei 2009 11:41
Duurt het een eeuwigheid om voor Windows te starten thingie2 Windows besturingssystemen 11 24 dec 2008 15:19
Help! Windows rekening eeuwig te laden karen45 Windows besturingssystemen 5 27 Jan 2008 14:01
PC lijkt op 'verloren' USB HDD wanneer uitgeschakeld Franco50 Drives & Removable Media 2 8 Dec 2007 18:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.