![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik kocht een nieuwe Windows-besturingssysteem te installeren op mijn pc. Momenteel heb ik een trial versie op dat loopt binnen 1 dag. Als deze leeg is en ik heb niet opgeslagen bestanden ik nodig heb op een externe harde schijf zal ik verliezen die bestanden? Kan ik deze bestanden zonder een besturingssysteem dwz Muziekbestanden Excel en Word documenten, enz. Thanks in advance Brian |
|
| |||
| |||
| Gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom heb je niet gewoon online gaan naar Microsoft en betalen ze voor het OS dat je gebruikt als een proces in plaats van de aankoop van een ander? Anyways, net sla uw bestanden op een externe HD of schijf. Kortom, als je ze op die computer en installeer de nieuwe OS over bovenkant van hen u zal verliezen. Als uw "nieuwe" OS geen kantoor maar u zult niet kunnen accesss het Word-of Excel-bestanden Anyways. Een ander als: als u momenteel office 2007 (in uw proces OS) en zijn terugkeer naar een eerdere versie van Office, zorg ervoor dat u de bestanden "als" de eerdere versie van Office. |
|
| |||
| |||
| Hoi Niet denken dat. Doh! (going on-line) Wat zal er gebeuren als ik niet sla de bestanden voordat het proces verlopen? Zal ik in staat om deze op te slaan op alle? sante Brian |
|
| |||
| |||
| Ik ben niet 100% zeker over mijn volgende verklaring, maar ik ben vrij zeker lol dus hier geldt: Als uw trial verlopen, kunt u nog steeds bij het opstarten van uw computer, maar het zal gaan naar het registratie scherm. Daar kunt u kopen op de lijn en neemt de ene heb je in de winkel terug. OR, en hier is het onderdeel Ik ben niet zeker van, als je kocht dezelfde versie van Windows als op uw machine als een proces (dat wil zeggen: Home Premium op uw machine, Home Premium in het vak), voert u de Activation Key-code uit het pakket in de ruimte. Je kunt natuurlijk niet in de sleutel uit de verpakking en neem het terug lol, noch kan je gebruik maken van de schijf op een andere machine als de Activering toets werkt niet tweemaal. |
|
| |||
| |||
| Ok bedankt voor de tips. Ik zou kopen een online-veilig Hebben een goede dag. Brian |
|
| |||
| |||
| U hebt gelijk Bubba. Als je gewoon online gaan, betalen voor een activering en voer die sleutel die u zojuist hebt gekocht, zal het u laten verrichten, zoals gewoonlijk, behalve dat stopt hassling u voor activeringssleutel of de betaling
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het echte antwoord is dat niet, de bestanden blijven. Elk ander besturingssysteem zoals Linux LiveCD zal kunnen herstellen in een snuifje.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| dankzij Carbon, Ik installeerde XP gisteravond. Tijdens het proces kunt u de partions dat de bestanden zijn, als je wilt, of verwijderen en opnieuw te beginnen. Ik heb ze op een draagbare drive en schrapt de partions voor een schone lei Goed werk Groeten Brian |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ook wanneer het proces verloopt kunt u niet langer toegang bedieningspaneel en een belasting van andere functies maken het besturingssysteem nutteloos. it happened to me eens
|
| |||
| |||
| Ja, je krijgt ook een last van dingen als timers et. voordat deze kunt u inloggen op of iets ..
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Is het mogelijk om een IDE schijf SATA en niet verliest alle gegevens | imgachu | Drives & Removable Media | 1 | 10 jun 2009 10:20 |
| Norton 360 Expires in 3 dagen | Demtschuk | Virus, spyware & Security | 9 | 1 mei 2009 11:41 |
| Duurt het een eeuwigheid om voor Windows te starten | thingie2 | Windows besturingssystemen | 11 | 24 dec 2008 15:19 |
| Help! Windows rekening eeuwig te laden | karen45 | Windows besturingssystemen | 5 | 27 Jan 2008 14:01 |
| PC lijkt op 'verloren' USB HDD wanneer uitgeschakeld | Franco50 | Drives & Removable Media | 2 | 8 Dec 2007 18:18 |
| Thread Tools | |
| |