mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Hvis Windows prøveperioden utløper og jeg har ikke lagres filene mine vil jeg mister dem permanent?

Reply

Thread Tools
Old 20 mai 2009, 06:01
New Member Group

Default Hvis Windows prøveperioden utløper og jeg har ikke lagres filene mine vil jeg mister dem permanent?

Jeg har kjøpt en ny Windows-operativsystemet skal installeres på min PC. For øyeblikket har jeg en prøveversjon som går ut innen 1 dag. Hvis dette går ut og jeg har ikke lagret filer som jeg trenger på en ekstern harddisk vil jeg mister disse filene? Kan jeg få til dette filene uten et operativsystem dvs. Musikkfiler Excel og Word-dokumenter osv.

takk på forhånd

Brian
Old 20 mai 2009, 06:36
Donor Group

Default Hvis Windows prøveperioden utløper og jeg har ikke lagres filene mine vil jeg mister dem permanent?

Bare av nysgjerrighet, hvorfor gjorde ikke du bare gå på Internett til Microsoft og betale dem for operativsystemet du bruker, som en prøveordning i stedet for å kjøpe en annen?

Anyways, kun lagre filer til en ekstern HD eller plate. Kort sagt, hvis du lar dem på datamaskinen og installere det nye operativsystemet over toppen av dem vil du miste dem. Hvis den "nye" OS inkluderer ikke kontor om, vil du ikke kunne accesss i Word-eller Excel-filer anyways. Et annet om: hvis du har Office 2007 (i prøveperioden OS) og er reverting tilbake til en tidligere versjon av Office, må du lagre filene "som" den tidligere versjonen av Office.
Old 20 mai 2009, 06:46
New Member Group

Hei

Fant du ikke tenke på det. DOH! (går på line)

Hva vil skje hvis jeg ikke lagre filer før prøveperioden utløper? Vil jeg kunne lagre dem i det hele tatt?

skål
Brian
Old 20 mai 2009, 07:31
Donor Group

Jeg er ikke 100% sikker på om min neste setningen, men jeg er ganske sikker lol så her går: Hvis prøveperioden utløper, vil du fortsatt kunne oppstart av datamaskinen, men det vil gå til registrering skjermen. Det kan du enten kjøpe på nettet og ta den du fikk i butikken tilbake. OR, og her er den delen jeg er ikke sikker på om du kjøpte den samme versjonen av Windows som er på maskinen din som en prøveordning (dvs.: Home Premium på maskinen din, Home Premium i boksen) angir Activation Key koden av pakken i feltet. Selvfølgelig kan du ikke skrive inn nøkkelen av pakken og ta den tilbake lol, eller kan du bruke disken på en annen maskin som Aktivisering nøkkel fungerer ikke to ganger.
Old 20 mai 2009, 07:37
New Member Group

Ok Takk for tips. Jeg kan kjøpe en online å være sikker

Ha en god dag.

Brian
Old 20 mai 2009, 12:44
Donor Group

Du har rett Bubba.

Hvis du går på nett, betale for en aktiveringskode og angir at nøkkelen du nettopp har kjøpt, det kan du fortsette som vanlig, bortsett fra det vil stoppe hassling du for aktivisering nøkkel eller betaling
Old 20 mai 2009, 13:36
Donor Group

Den virkelige svaret er at ingen, filene igjen. Noe annet operativsystem som Linux livecd vil kunne gjenopprette dem i en klemme.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 21 mai 2009, 05:03
New Member Group

takket Carbon,

Jeg installerte XP går kveld. Under prosessen kan du holde partions at filene er i, om du vil, eller slette og begynne på nytt.

Jeg reddet dem til en bærbar stasjonen og slettet partions for rent rulleblad

Good work

Hilsen
Brian
Old 21 mai 2009, 08:20
Donor Group

også når prøveperioden er ute kan du ikke lenger tilgang til kontrollpanelet og en belastning for andre funksjoner som gjør operativsystemet ubrukelig. det skjedde med meg en gang

Min System: P * L * A * Z * M * A

Prosessor (er):
2.3GhZ AMD
Hovedkort:
Asus
RAM-minne:
1 gig DDR
Graphics Card (s):
256MB G-force
Lydkort:
Sound Blaster 5.1
Harddisk (er):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optisk stasjon (er):
Pioneer's DVD-RW
Case / PSU:
tilpassede tilfellet & 650w PSU
Cooling:
DIY Vannkjøling
Nettverk / Internett:
jomfru 50MB
Skjerm (er):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 22 mai 2009, 09:27
Donor Group

Ja du også få en last av ting som tidtakere et. før det kan du logge deg på eller gjøre noe ..

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Er det mulig å konvertere en IDE-stasjon til SATA og ikke miste alle data imgachu Drivere og flyttbare medier 1 10 juni 2009 10:20
Norton 360 Utløper om 3 dager Demtschuk Virus, spionprogrammer og sikkerhet 9 1 mai 2009 11:41
Tar alltid for Windows å starte opp thingie2 Windows-operativsystemer 11 24 desember 2008 15:19
Hjelp! Windows tar alltid Beregnigner karen45 Windows-operativsystemer 5 27 januar 2008 14:01
PC synes å "miste" USB HDD når drevet av Franco50 Drivere og flyttbare medier 2 8 desember 2007 18:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.