![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Her er mit problem. En ven åbnet en e-mail på min comp og fik en virus på den. Jeg hentede AVG og troede, det var gået. Det var det ikke. Så jeg gik hen og købte Avanquest systemsuite 8. Jeg sætter cd'en i, og begyndte at følge anvisningerne og nu I cant selv starte mit system. Jeg på min laptop forsøger at finde ud af mit problem på min anden comp .. thanx så meget for nogen form for hjælp ..... |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Citat:
nøjagtigt, hvad der skete. Jeg sætter cd'en i, og det begyndte at gøre sin ting. det sagde, at det ville være nødt til at genstarte, der automatisk gjorde. nu er det plejer starte op, og det forbliver på den blå avanquest skærmen |
|
| |||
| |||
| Citat:
det er, hvad der skete ... Jeg sætter cd'en i, og det gjorde sin ting ... derefter automatisk genstartet comp nu Im stak på blå avanquest skærmen thanx så meget |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tænd pc'en, skal du trykke på F8 hvert sekund eller så, indtil du ser en menu skærmen.
| |||
| |||
| Citat:
Beklager plejer genstarter selv i fejlsikret tilstand .... Ikke på nogen mode ..... |
|
| |||
| |||
| Så er det tid at få XP-cd'en ud og gøre en reparation. Boot fra cd'en, og vælg den anden reparation mulighed. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Da jeg købte comp, anden side er det ikke kommet w / cd ... enhver måde at få en online ....... |