![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Tässä on minun ongelmani. Ystäväni aloitti sähköpostia minun comp ja sai viruksen sitä. Latasin AVG ja ajattelin, se oli poissa. Se ei ollut. Joten menin ja osti Avanquest systemsuite 8. Esitin CD ja alkoi seurata suuntiin ja nyt kallistuksen edes käynnistyä my system. I minun laptop yrittää selvittää, minun ongelmani minun muiden pakoll .. thanx niinkään mitään apua ..... |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Quote:
tarkalleen, mitä tapahtui. Laitoin cd ja se alkoi tehdä asia. se sanoi, se on käynnistettävä uudelleen, jonka se automaattisesti ei. nyt se tapana käynnistyä ja se pysyy sininen avanquest näytön |
|
| |||
| |||
| Quote:
että se, mitä tapahtui ... Esitin CD ja se teki sen asia ... sitten automaattisesti uudelleen pakoll nyt Im juuttunut sininen avanquest näytön thanx niin paljon |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kytke virta tietokoneeseen, paina F8 joka toinen tai kunnes näet valikkonäyttöön.
| |||
| |||
| Quote:
Anteeksi tapana uudelleenkäynnistä edes vikasietotilassa .... Ei missään tilassa ..... |
|
| |||
| |||
| Silloin on aika saada XP: n CD ja tehdä korjaus. Boot CD: ltä ja valitse toinen korjaus-vaihtoehto. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Kun ostin pakoll toisen käden, se ei tule w / CD ... millään tavalla saada online ....... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Sekaisin ääni | dudeinmud | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 1 | 4. Sep 2008 03:54 |
| Näppäimistö sekaisin | ashaiba | Rautatavaran Chat | 9 | 8. Maaliskuu 2008 16:31 |
| Olen sekaisin ja CompizFusion | ashaiba | Linux & Alternative OS | 1 | 1. Maaliskuu 2008 05:31 |
| Startuplite sekaisin minut | madcows7 | General Software Chat | 10 | 6. Helmikuu 2008 12:55 |
| Installed Uusi AIM, sekaisin Everything | laxinboi37 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 1. Jan 2008 16:51 |
| Thread Tools | |
| |