![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Hier is mijn probleem. Een vriend opende een e-mail op mijn comp en heb een virus op. Ik AVG gedownload en dacht dat het was verdwenen. Was het niet. Dus ging ik en kocht Avanquest systemsuite 8. Ik leg de cd in en begon te volgen richtingen en nu ben huicheltaal zelfs opstarten van mijn systeem. Ik op mijn laptop proberen te achterhalen mijn probleem op mijn andere comp .. thanx so much for any help ..... |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
precies wat er gebeurd is. Ik leg de cd in en het begon te doen van haar zaak. hij zei dat zou opnieuw op te starten waarin wordt automatisch gedaan. nu is het gewoon opstarten en het verblijf op het blauwe scherm AVANQUEST |
|
| |||
| |||
| Citaat:
dat is wat er gebeurd is ... Ik leg de cd in en hij deed zijn ding ... Vervolgens wordt automatisch herstart de comp nu Im geplakt op een blauw scherm AVANQUEST thanx so much |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zet de pc, druk op F8 om de tweede of zo, totdat u een menu-scherm.
| |||
| |||
| Citaat:
Sorry wont herstart, zelfs in de veilige modus .... Niet in elke modus ..... |
|
| |||
| |||
| Dan is het tijd om de XP-cd uit en doen een reparatie. Opstarten vanaf de cd en selecteer het tweede reparatie optie. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Toen kocht ik de comp, tweede hand, maar kwam niet w / CD ... een manier om een online ....... |