![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Her er mitt problem. En venn åpnet en e-post på min komp og fikk et virus på den. Jeg lastet ned AVG og trodde det var borte. Det gikk ikke. Så jeg gikk og kjøpte Avanquest systemsuite 8. Jeg satte på CD og begynte å følge skiltingen og nå JEG skrånende aften starte på mitt system. Jeg på min laptop prøver å finne ut av problemet mitt på andre komp .. thanx så mye for hjelp ..... |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
nøyaktig hva som skjedde. Jeg sette cd inn og det begynte å gjøre sine ting. den sa at det ville ha å starte som den automatisk gjorde. nå er det wont støvel opp og det forblir på blå avanquest skjermen |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Det er det som skjedde ... Jeg satte på CD og det gjorde sine ting ... deretter automatisk startet komp Nå Im stakk opp på en blå avanquest skjermen thanx så mye |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Slå på PC-en, trykker du F8 hvert sekund eller så til du ser en menybilde.
| |||
| |||
| Sitat:
Beklager wont reboot selv i sikker modus .... Ikke på noen modus ..... |
|
| |||
| |||
| Deretter er det tid for å få XP CD ut og gjøre en reparasjon. Boot fra CD og velg andre reparere alternativet. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Når jeg kjøpte komp, andre hånden, det kom ikke m / CD ... noen måte å få en online ....... |