![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Här är mitt problem. En vän öppnat en e-post på min comp och fick ett virus på den. Jag laddade ner AVG och trodde det var borta. Det var inte. Så jag gick och köpte Avanquest systemsuite 8. Jag sätter CD och började följa anvisningarna och nu jag skränande även starta upp datorn. Jag på min laptop försöker ta reda på mitt problem på min andra komp .. tack så mycket för all hjälp ..... |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Citat:
exakt vad som hände. Jag lägger cd i och det började göra sin grej. Det sa att det skulle få starta som den automatiskt gjorde. nu det brukar starta upp och det stannar på den blå Avanquest skärmen |
|
| |||
| |||
| Citat:
det är vad som hände ... Jag sätter CD i och det gjorde sin sak ... sedan automatiskt startas den oblig Nu Im fastnat på blå Avanquest skärmen tack så mycket |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Slå på datorn, tryck F8 vartannat eller så tills du ser en menyskärm.
| |||
| |||
| Citat:
Tyvärr brukar starta ens i felsäkert läge .... Inte i något läge ..... |
|
| |||
| |||
| Då är det dags att få XP-skivan och göra en reparation. Boota från CD-skivan och välj andra reparation alternativ. |
|
| |||
| |||
| Citat:
När jag köpte comp, andra hand, det kom inte w / CD ... något sätt att få en online ....... |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Trasslat till ljud | dudeinmud | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 1 | 4:e sep 2008 03:54 |
| Tangentbord trasslat till | ashaiba | General Hardware Chat | 9 | 8 mars 2008 16:31 |
| Jag bråkade på CompizFusion | ashaiba | Linux & Alternativa OS | 1 | 1 mars 2008 05:31 |
| Startuplite trasslat mig | madcows7 | General Software Chat | 10 | 6 februari 2008 12:55 |
| Installerad Nya AIM, trasslat till allt | laxinboi37 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 1 | 1 januari 2008 16:51 |
| Thread Tools | |
| |