mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Importere login navne fra Active Directory til en CSV-format

Reply

Thread Tools
Old 15. juni 2009, 13:52
Ny Medlem Gruppen

Default Importere login navne fra Active Directory til en CSV-format

Hej
Jeg vil importere brugere oplysninger fra Active Directory til en CSV-fil. De oplysninger, som jeg er nødt til at importere er brugerens login-navne.

Jeg vil gerne gøre to CSV-filer, der indeholder alle de brugerlogon navne på elever og personale, i ad under Brugere beholder jeg har to beholdere dvs. elever og personale. Jeg ønsker at importere alle bruger oplysninger om de elever og personale i en csv-fil. Jeg har ikke gjort dette before.Greately værdsat, hvis du nævne den syntaks som hvordan man gør dette eller nogen nytte til at importere til en csv.

Mange tak
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Active Directory og e-mail forespørgsel.? atorres0506 Networking, Modemer & VoIP 1 3 november 2009 08:59
Active Directory ... hvor er den? Isaac appiah Windows-operativsystemer 1 17th May 2009 14:00
MS-DOS ansøgningen gemmes under Min File Navne ahren Windows-operativsystemer 0 6. jun 2009 04:49
Windows Movie Maker indførselslandet problemer tiggs Multimedia & Codecs 16 23. maj 2008 11:50
Ændring af Windows XP-partition Navne? tomthedrummer1992 Windows-operativsystemer 1 12. maj 2008 15:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.